sophisticated malware

Czech translation: důmyslný škodlivý software/kód

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:sophisticated malware
Czech translation:důmyslný škodlivý software/kód
Entered by: Michal Surmař

17:11 Nov 22, 2010
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Systems, Networks / Malware
English term or phrase: sophisticated malware
Máme nějaké těsné terminologické spojení na "sophisticated malware" Kontext: "This will provide you with critical security and compliance software and vulnerability response services to further protect your customers’ physical, virtual and cloud servers, and corporate endpoints, from sophisticated malware and malicious activity." Děkuji!
Michal Surmař
Czech Republic
důmyslný škodlivý software
Explanation:
šel by i škodlivý kód, ale hojně se používá ten malware...nicméně přídavná jména můžu dodat ještě další...důmyslný je z nich nejhezčí...
Selected response from:

Dalibor Uhlik
Czech Republic
Grading comment
Díky moc, Dalibore!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3důmyslný škodlivý software
Dalibor Uhlik
3 +3sofistikovaný malware
Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI


Discussion entries: 26





  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
sofistikovaný malware


Explanation:
inteligentní škodlivý software

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2010-11-22 17:15:32 GMT)
--------------------------------------------------

A kdyby se ani jedno nelíblo, tak třeba
vyspělý/pokročilý malware

Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 40

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Zbyněk Táborský: Jasná páka, cokoliv z návrhů... :)
5 mins
  -> Díky, Zbyňku!

agree  Martin Janda: je to možný. v českém IT se vyskytují daleko horší anglická a lehce počeštěná zvěrstva než tohle...
5 mins
  -> Díky, Martine!

agree  Ivan Šimerka: třeba i důmyslný, ale malware bych neměnil
6 hrs
  -> Díky, Ivane!

neutral  Lukáš Georgiev: s. m. - je to taková typická nerdovská mluva, překlad nepřeklad, není to vlastně přeloženo, jen je připojena česká koncovka; ten inteligentní sw je lepší
17 hrs

7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
důmyslný škodlivý software


Explanation:
šel by i škodlivý kód, ale hojně se používá ten malware...nicméně přídavná jména můžu dodat ještě další...důmyslný je z nich nejhezčí...

Dalibor Uhlik
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 12
Grading comment
Díky moc, Dalibore!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Milos Prudek: záleží na cílovém obecenstvu. Pro specialisty z IT řekněmě i sofistikovaný malware, ale všichni ostatní by zírali na sofistikovaný malware jako tele na nové vrata.
1 hr
  -> díky

agree  Stanislav Pokorny
3 hrs
  -> díky

agree  Lukáš Georgiev: ještě víc by se mi líbilo důmyslný škodlivý kód, ale pořád lepší než sofist. malware.
17 hrs
  -> díky




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search