steering ram

Czech translation: řídicí páka

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:steering ram
Czech translation:řídicí páka
Entered by: Martina Silpoch

22:29 Nov 26, 2006
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
English term or phrase: steering ram
Týká se to blíže neidentifikovaného stavebního stroje, rypadla/nakladače. Odkazů na SR jsem našla dost anglických, ale český ekvivalent ani náhodou. Nějaký automechanik?
Děkuju:)
Martina Silpoch
Canada
řídicí páka
Explanation:
Když není víc kontextu... Nicméně v těchto strojích se pro řízení nepoužívá volant, ale páky, takže snad by to mohlo být ono.

Navíc by mohlo jít o překlep: steering arm je řídicí páka na 100 %.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-11-26 23:41:28 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Není zač - snad to bude ono, když je u toho ten plynový pedál...
Selected response from:

Pavel Blann
Czech Republic
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2řídicí páka
Pavel Blann
4hydraulický posilovač řízení
Frantisek Cimmer
3 +1(Ovládací?) hydraulický válec
Martin Janda


Discussion entries: 3





  

Answers


44 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
(Ovládací?) hydraulický válec


Explanation:
To je druhá možnost, která mne při googlení napadla. ZKuste se podívat na Google Images a uvidíte, co myslím. Ale která z těch dvou variant je správná, to si fakt netroufám posoudit.

Martin Janda
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 5

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pavel Blann: v rámci reciprocity ;)
35 mins

34 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
řídicí páka


Explanation:
Když není víc kontextu... Nicméně v těchto strojích se pro řízení nepoužívá volant, ale páky, takže snad by to mohlo být ono.

Navíc by mohlo jít o překlep: steering arm je řídicí páka na 100 %.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-11-26 23:41:28 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Není zač - snad to bude ono, když je u toho ten plynový pedál...

Pavel Blann
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 24
Notes to answerer
Asker: Děkuju vám za fofrovou pomoc a jestliže s tím souhlasí i paní Bečková, nemůžu to nepoužít :) Ještě mě došla odpověď emailem, že by to mohl být hydraulický rozdělovač, podle obrázků v googlu.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Martin Janda: Po chvíli úporného přemýšlejí jsem došel ke stejnému závěru. A jak jsem to chtěl napsat, koukám, ejhle, ono už to tady je :-D
1 min
  -> díky!

agree  katerina beckova: :)
5 mins
  -> díky!

23 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
hydraulický posilovač řízení


Explanation:
steering ram je ve skutečnosti jen ta nejdůležitější část posilovače - hydraulický pístový válec pro ovládání řízení. V uvedeném českém odkazu (Audi) je to volně přeloženo jako akční člen hydraulického řízení.


    Reference: http://www.audi.com/audi/com/en2/tools/glossary/chassis_body...
    Reference: http://www.audi.cz/lexicon/posilovac_rizeni/
Frantisek Cimmer
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search