pane metal

Czech translation: kovová výplň

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pane metal
Czech translation:kovová výplň
Entered by: Petr Štádler

08:30 Apr 21, 2017
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
English term or phrase: pane metal
"The door was four-inch plywood embedded with a pane metal in the middle, which helped to prevent the noise."
Petr Štádler
kovová výplň
Explanation:
pane = výplň (v tomto kontextu)

https://books.google.it/books?id=4Lu6BwAAQBAJ&pg=PA552&lpg=P...
http://www.oxfordreference.com/view/10.1093/acref/9780199674...
https://it.pinterest.com/pin/370632244312047246/

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2017-04-21 10:15:20 GMT)
--------------------------------------------------

Já tomu rozumím tak, že ta kovová výplň je uprostřed, mezi dvěma překližkami ("in the middle").
Selected response from:

Igor BURAK
Slovakia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4kovová výplň
Igor BURAK
3kovová tabule/tabule plechu
jankaisler
2tabulový plech
Martin Janda


Discussion entries: 1





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
tabulový plech


Explanation:
jen tipuju, nemám čas googlit

Martin Janda
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 5

6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kovová tabule/tabule plechu


Explanation:
x

--------------------------------------------------
Note added at 47 Min. (2017-04-21 09:18:28 GMT)
--------------------------------------------------

Bude to asi překližková sandwichová deska s tabulí plechu ve středu mezi vrstvami překližky ... bych řekl.


    https://www.google.co.uk/search?q=double+pane+metal+windows&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwi0kav0kbXTAhXDLcAKHQgaAnYQsAQIMg&biw=
jankaisler
Works in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 75
Notes to answerer
Asker: 1) Mně připadá, že ten odkaz ukazuje pouze kovové okenní tabulky, nikde tam žádné kovové/plechové tabule nevidím... 2) Jak by to v reálu vypadalo, byly by to překližkové dveře s kovovou/plechovou tabulí uprostřed (což mi vůbec nedává smysl, přiznám se), nebo celé překližkové dveře nějak proložené tou tabulí, tj. třívrstvé (překližka-plech-překližka)?


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kovová výplň


Explanation:
pane = výplň (v tomto kontextu)

https://books.google.it/books?id=4Lu6BwAAQBAJ&pg=PA552&lpg=P...
http://www.oxfordreference.com/view/10.1093/acref/9780199674...
https://it.pinterest.com/pin/370632244312047246/

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2017-04-21 10:15:20 GMT)
--------------------------------------------------

Já tomu rozumím tak, že ta kovová výplň je uprostřed, mezi dvěma překližkami ("in the middle").

Igor BURAK
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 58
Notes to answerer
Asker: Díky, viz můj druhý dotaz na pana Kaislera: Jak by to v reálu vypadalo, byly by to překližkové dveře s kovovou výplní uprostřed, nebo ta překližka tím kovem nějak proložená?





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search