Obstruction sprinkler

Czech translation: protipož. rozprašovač pro atomizaci vody / bránící šíření požáru / předst. trvalou/pevnou překážku

10:49 Mar 10, 2018
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / Fire-fighting - High-pressure water mist system
English term or phrase: Obstruction sprinkler
Jedná se o podmínky pro projektování vysokotlakého mlhového systému SHZ v datacentrech - serverových místnostech:

Obstruction sprinklers shall be installed in the 'cold' aisle.

Nevím, co si mám představit pod pojmem "obstruction sprinkler" - zohledňují se různé překážky, které by mohly bránit v rozstřiku mlhy apod. Může se tím myslet, že se v případě potřeby mají osadit dodatečné hlavice pod překážku?

Předem děkuji za Vaše názory a odbornou pomoc. Lenka
Lenka Hauke
Czech Republic
Czech translation:protipož. rozprašovač pro atomizaci vody / bránící šíření požáru / předst. trvalou/pevnou překážku
Explanation:
https://digilib.k.utb.cz/bitstream/handle/10563/18475/jakubá...
https://www.google.it/search?q="obstruction sprinkler"&ei=R8...
Selected response from:

Igor BURAK
Slovakia
Grading comment
Děkuji, volím Vaši odpověď a děkuji i ostatním.
Ať se daří, Lenka
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3Mlhová SHZ
Sarka Rubkova
3protipož. rozprašovač pro atomizaci vody / bránící šíření požáru / předst. trvalou/pevnou překážku
Igor BURAK
Summary of reference entries provided
Sprinkler system - Obstructions and Impediments
Jirina Judas

Discussion entries: 8





  

Answers


53 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
obstruction sprinkler
protipož. rozprašovač pro atomizaci vody / bránící šíření požáru / předst. trvalou/pevnou překážku


Explanation:
https://digilib.k.utb.cz/bitstream/handle/10563/18475/jakubá...
https://www.google.it/search?q="obstruction sprinkler"&ei=R8...

Igor BURAK
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 50
Grading comment
Děkuji, volím Vaši odpověď a děkuji i ostatním.
Ať se daří, Lenka

21 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Mlhová SHZ


Explanation:
Viz Mlhová stabilní hasicí zařízení pro protipožární ochranu, mezi ně patří
sprinklerové systémy se sprinklery s výstřikem vysoce tříštěného proudu splňujícího kritéria na vodní mlhu

K vývoji vysokotlakých mlhových SHZ vedla snaha dovést hasicí účinky spojené s kapkami malého průměru do praktického využití. Navrhují se pro tlak max. 100 bar až 150 bar. U vysokotlakých mlhových SHZ jde vždy o systém tj. soustavu komponentů vytvářejících kompaktní celek.

Kromě speciálních vysokotlakých hubic/hlavic se používají u vysokotlakých mlhových SHZ místo standardních ventilových stanic sekční solenoidové ventily. Potrubí je z nerez oceli a má podstatně menší rozměry než u sprinklrových a sprejových SHZ.

K zásobování vodou se používají pístová vysokotlaká čerpadla, pokud je provedené z atmosferické nádrže na vodu.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 1 hr (2018-03-11 12:15:12 GMT)
--------------------------------------------------

Z toho výplývá a také z dalších infrmaci na uvedené stánce, že se nazývají mlhové hlavice nebo hubice


    Reference: http://www.tzb-info.cz/pozarni-bezpecnost-staveb/16244-mlhov...
Sarka Rubkova
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 84




Reference comments


4 hrs
Reference: Sprinkler system - Obstructions and Impediments

Reference information:
http://lexins.co/10/Sprinkler System - Obstructions and Impe...

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2018-03-10 14:57:46 GMT)
--------------------------------------------------

It might help.

Jirina Judas
Canada
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search