orange flavoured orange nuggets

Czech translation: (čokoláda) s pomerančovou příchutí a kousky pomeranče

14:49 Oct 27, 2014
English to Czech translations [PRO]
Cooking / Culinary / chocolate
English term or phrase: orange flavoured orange nuggets
Jde o čokoládu, která obsahuje orange flavoured orange nuggets. Co to může být?

Děkuji za tip,

Pavel
Pavel Res
Czech translation:(čokoláda) s pomerančovou příchutí a kousky pomeranče
Explanation:
snad takhle, podle jiných výrobků
Selected response from:

Sarka Rubkova
Czech Republic
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2kousky pomeranče s pomerančovou příchutí
Igor BURAK
4 +1oranžové kostky/hrudky s pomerančovou příchutí
Ivan Šimerka
4(čokoláda) s pomerančovou příchutí a kousky pomeranče
Sarka Rubkova
3pomerančová čokoláda s nugety
rosim


Discussion entries: 4





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
kousky pomeranče s pomerančovou příchutí


Explanation:
I když se nuggets překládají jako zrnka nebo nugety, v souvislosti s čokoládou se v českém jazyce používá výraz "kousky pomeranče".

Igor BURAK
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  alpia
2 mins

agree  Filip Rocek
49 mins

41 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
oranžové kostky/hrudky s pomerančovou příchutí


Explanation:
*

--------------------------------------------------
Note added at 42 min (2014-10-27 15:31:52 GMT)
--------------------------------------------------

Oranžové - barva

Ivan Šimerka
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Václav Pinkava
14 hrs
  -> Díky, Václave!

6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pomerančová čokoláda s nugety


Explanation:
samo sebou pomerančovými...
je to jako u megdonalda - semletá hmota,
nalisovaná do kousků (nugetů)

můžte si je koupit i samostatně třeba k ochucení buchet
http://rainydayfoods.com/imitation-orange-nuggets.html

rosim
Native speaker of: Native in CzechCzech

22 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(čokoláda) s pomerančovou příchutí a kousky pomeranče


Explanation:
snad takhle, podle jiných výrobků

Sarka Rubkova
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search