smilecare

Czech translation: péče o přitažlivý úsměv

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:smilecare
Czech translation:péče o přitažlivý úsměv
Entered by: Ales Horak

08:45 Nov 24, 2013
English to Czech translations [PRO]
Bus/Financial - Cosmetics, Beauty
English term or phrase: smilecare
product categories including skincare, color, fragrance, body, smilecare, and haircare...

péče o úsměv asi nebude vhodná :-) dalo by se poslední věci spojit jako přípravky pro péči o tělo, zuby a vlasy?

děkuji předem za pomoc!
Ales Horak
Czech Republic
péče o přitažlivý úsměv
Explanation:
zdá se, že sephora aktuálně nemá v nabídce přípravky dechové ani zubní; řešil bych to širokopásmově

--------------------------------------------------
Note added at 2 dnů2 h (2013-11-26 11:14:58 GMT)
--------------------------------------------------

(je ale možné, že je někde specificky uvedeno, že jde jen o zuby)
Selected response from:

rosim
Grading comment
děkuji i ostatním, myslím, že poukazují hlavně na bělení zubů, tedy ne zdravotní problémy, ale péči o vzhled jako takový
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4péče o ústní dutinu
Jitka Komarkova (Mgr.)
4dentální řada
Lucie Navratova
4dentální péče
Pavlina Veresova
3péče o přitažlivý úsměv
rosim


Discussion entries: 1





  

Answers


56 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dentální péče


Explanation:
třeba takto

Pavlina Veresova
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dentální řada


Explanation:
co takto?


    Reference: http://www.herbaden-dental.cz/pece-o-chrup.htm#
Lucie Navratova
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech, Native in EnglishEnglish

41 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
péče o ústní dutinu


Explanation:
např. http://www.oralb.cz/téma/zubní-péče-péče-o-ústní-dutinu

--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs (2013-11-24 20:42:23 GMT)
--------------------------------------------------

např. zde také konkrétně
http://www.stylehive.com/browse/sephora/smile-care

Jitka Komarkova (Mgr.)
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
péče o přitažlivý úsměv


Explanation:
zdá se, že sephora aktuálně nemá v nabídce přípravky dechové ani zubní; řešil bych to širokopásmově

--------------------------------------------------
Note added at 2 dnů2 h (2013-11-26 11:14:58 GMT)
--------------------------------------------------

(je ale možné, že je někde specificky uvedeno, že jde jen o zuby)

rosim
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4
Grading comment
děkuji i ostatním, myslím, že poukazují hlavně na bělení zubů, tedy ne zdravotní problémy, ale péči o vzhled jako takový




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search