dry lightning impulse flashover voltage

Czech translation: přeskokové napětí při atmosférickém impulzu za sucha

05:44 Aug 2, 2013
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation / izolátory
English term or phrase: dry lightning impulse flashover voltage
V protokolu o zkoušce izolátoru (součást smlouvy). Předem díky!
Veronika Hansova
Czech Republic
Czech translation:přeskokové napětí při atmosférickém impulzu za sucha
Explanation:
x

--------------------------------------------------
Note added at 35 min (2013-08-02 06:19:45 GMT)
--------------------------------------------------

Oddíl normy:

Oddíl 1: Obecně


Rozsah platnosti
Odkazy na normy
Definice ,
Izolátorový řetězec
Izolátorové závěsy
Přeskok
Výdržně napětí při atmosférickém impulzu za sucha
50 % přeskokové napětí při atmosférickém impulzu za sucha
Výdržné střídavé napětí za deště
Přeskokové střídavě napětí za deště
Výdržné napětí při spínacím impulzu za deště
50 % přeskokové napětí při spínacím impulzu za deště
Elektrické hodnoty charakterizující izolátorový řetězec nebo izolátorový závěs

--------------------------------------------------
Note added at 7 dnů (2013-08-09 06:48:41 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

děkuji, rád zase pomůžu
Selected response from:

Ales Horak
Czech Republic
Grading comment
Děkuji!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4přeskokové napětí při atmosférickém impulzu za sucha
Ales Horak
3napětí pulzního výboje v suchém vzduchu
Jirka Bolech


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
napětí pulzního výboje v suchém vzduchu


Explanation:
Domnívám se, že ten výraz je tak trochu vymyšlený, na rozdíl od standardního, už kvůli dost neodbornému spojení "dry lightning", které se ke všemu zdá duplikovat slovo "flashover". Dále soudím, že to není rodilá angličtina, protože v ní by bylo mnohem pravděpodobněji použito slovo "pulse". Pokud to psal rodilý mluvčí, nebyl buď odborně nebo jazykově zdatný. V důsledku ani můj návrh není nic standardního...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2013-08-02 07:03:59 GMT)
--------------------------------------------------

Řekl bych, že Aleš to trefil lépe...

Jirka Bolech
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: I tak děkuji :)

Asker: a máte pravdu, autoři sice byli odborníci v oboru, ale z hlediska rodného jazyka to byli Rusové :)


33 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
přeskokové napětí při atmosférickém impulzu za sucha


Explanation:
x

--------------------------------------------------
Note added at 35 min (2013-08-02 06:19:45 GMT)
--------------------------------------------------

Oddíl normy:

Oddíl 1: Obecně


Rozsah platnosti
Odkazy na normy
Definice ,
Izolátorový řetězec
Izolátorové závěsy
Přeskok
Výdržně napětí při atmosférickém impulzu za sucha
50 % přeskokové napětí při atmosférickém impulzu za sucha
Výdržné střídavé napětí za deště
Přeskokové střídavě napětí za deště
Výdržné napětí při spínacím impulzu za deště
50 % přeskokové napětí při spínacím impulzu za deště
Elektrické hodnoty charakterizující izolátorový řetězec nebo izolátorový závěs

--------------------------------------------------
Note added at 7 dnů (2013-08-09 06:48:41 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

děkuji, rád zase pomůžu

Ales Horak
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 32
Grading comment
Děkuji!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search