Compact Gully Sealing Bag

Czech translation: uzavírací balon pro kanálové vpusti

14:02 Nov 25, 2006
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Environment & Ecology / environment protection
English term or phrase: Compact Gully Sealing Bag
http://www.dynastart.nl/pdf/Catalogue HazMat Program.pdf
Igor Seykora
Czech Republic
Czech translation:uzavírací balon pro kanálové vpusti
Explanation:
Uzavírací balony se běžně používají při opravách plynových potrubí. tomto případě se jedná o uzavření kanalizační vpusti. I když odborníci, vodaři (jak mě poučila moje žena používají výraz gula i v češtině)

Dále je možné inspirovat se na uvedených stránkách.
Selected response from:

Jan Kordac
Czech Republic
Grading comment
Díky moc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4uzavírací balon pro kanálové vpusti
Jan Kordac
3kompaktní ucpávka kanálové vpusti
Pavel Blann


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
compact gully sealing bag
kompaktní ucpávka kanálové vpusti


Explanation:
např.

Pavel Blann
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 12

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
compact gully sealing bag
uzavírací balon pro kanálové vpusti


Explanation:
Uzavírací balony se běžně používají při opravách plynových potrubí. tomto případě se jedná o uzavření kanalizační vpusti. I když odborníci, vodaři (jak mě poučila moje žena používají výraz gula i v češtině)

Dále je možné inspirovat se na uvedených stránkách.


    Reference: http://www.fastra.cz/nase/balony.htm
Jan Kordac
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 8
Grading comment
Díky moc!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search