daily giving for maintenance

Czech translation: denní krmná dávka pro udržení optimalni hmotnosti

09:23 May 22, 2015
English to Czech translations [PRO]
Food & Drink / krmivo pro psy
English term or phrase: daily giving for maintenance
Thanks to its high digestibility it can be daily giving for maintenance insuring a correct nutrient intake.

Nevím, jestli chápu správně "maintenance", zatím to mám takto:

Díky vysoké stravitelnosti může sloužit jako každodenní udržovací krmivo, které zajišťuje správný příjem živin.

Jde mi o to, jestli se skutečně jedná o udržování, tedy třeba v případě rekonvalescence nebo alergií a jiných potíží, nebo běžný optimální přísun živin.

http://www.winnerplus.eu/en/dog-feed/super-premium-dry-feed/...


Děkuji!
Ales Horak
Czech Republic
Czech translation:denní krmná dávka pro udržení optimalni hmotnosti
Explanation:
či správné tělesné hmotnosti apod.

--------------------------------------------------
Note added at 51 min (2015-05-22 10:15:28 GMT)
--------------------------------------------------

Myslím, že by to mohlo být ono, když přípravek je pro psy se zažívacími obtížemi...

--------------------------------------------------
Note added at 1 h (2015-05-22 10:24:56 GMT)
--------------------------------------------------

Ještě mne napadlo, jestli by nebylo možné přeložit jako denní krmná dávka pro udržení psa v optimální tělesné kondici. Pokud to není už moc velké odchálení se od originálu. Znamenalo by to optimální hmotnost, optimální růst atd. A nemuselo by se spekulovat, co se má vlastně udržovat.
Selected response from:

Eva Machovcova
Grading comment
díky
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1denní krmná dávka pro udržení optimalni hmotnosti
Eva Machovcova
4každodenní udržovací dávka krmiva
Ivan Šimerka


Discussion entries: 3





  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
každodenní udržovací dávka krmiva


Explanation:
řekl bych

Ivan Šimerka
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Eva Machovcova: Je to možné viz zde http://www.petshopcz.eu/inners/detail/113, ale je to divné, když nevíme, co se má vlastně tou dávkou udržovat
5 mins

48 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
denní krmná dávka pro udržení optimalni hmotnosti


Explanation:
či správné tělesné hmotnosti apod.

--------------------------------------------------
Note added at 51 min (2015-05-22 10:15:28 GMT)
--------------------------------------------------

Myslím, že by to mohlo být ono, když přípravek je pro psy se zažívacími obtížemi...

--------------------------------------------------
Note added at 1 h (2015-05-22 10:24:56 GMT)
--------------------------------------------------

Ještě mne napadlo, jestli by nebylo možné přeložit jako denní krmná dávka pro udržení psa v optimální tělesné kondici. Pokud to není už moc velké odchálení se od originálu. Znamenalo by to optimální hmotnost, optimální růst atd. A nemuselo by se spekulovat, co se má vlastně udržovat.

Eva Machovcova
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 4
Grading comment
díky

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jitka Komarkova (Mgr.): ze zkušenosti s chovem psů jsem pro; prodávají se granule např. Maintenance (udržení opt. hmotnosti) X Performance (pro psy v zátěži) - ty by se neměli u psů bez zátěže zkrmovat, protože pak přibývají na váze... :) hezký večer!
10 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search