job seeker

Czech translation: uchazeč o zaměstnání

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:job seeker
Czech translation:uchazeč o zaměstnání
Entered by: Klara Muscha (X)

18:24 Apr 27, 2005
English to Czech translations [PRO]
Marketing - Human Resources
English term or phrase: job seeker
jak by jste to prelozili - je t osoba ktera hleda praci, nebo ta ktera ji zprostredkovava? ja tipuji hleda, ale nenapada me spravny cesky preklad....komu to zapaluje rychleji.

jedna se o dotaznik agentury, ktera zprostredkovava praci.
diky moc!!

cela veta: Select the Email Job seeker checkbox if you want to send the Job Seeker an email about the Appointment
Klara Muscha (X)
uchazeč o zaměstnání
Explanation:
Tohle je termín, který používají úřady práce.
Je to osoba, která hledá práci.

BTW - Tuhle testovací větu jsem už taky pro nějakou agenturu dělal... :-)
Selected response from:

Marek Buchtel
Czech Republic
Grading comment
diky moc, ja si nebyla jista, jestli je to spravne nebo jeste existuje jiny vyraz. vypada to, ze ta firma poverila vice agentur a vsem dala stejne testove texty. ja jsem ji uz take nekde videla, ale pro nemcinu...:o) diky moc.
klara
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5uchazeč o zaměstnání
Marek Buchtel
5 +1uchazeč o zaměstnání
Marek Obdrzalek
4 +2uchazeč o zaměstnání
Alice Hegrova


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
uchazeč o zaměstnání


Explanation:
Tohle je termín, který používají úřady práce.
Je to osoba, která hledá práci.

BTW - Tuhle testovací větu jsem už taky pro nějakou agenturu dělal... :-)


    Reference: http://www.upvy.cz/inf_default.php?IDF=2
Marek Buchtel
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 8
Grading comment
diky moc, ja si nebyla jista, jestli je to spravne nebo jeste existuje jiny vyraz. vypada to, ze ta firma poverila vice agentur a vsem dala stejne testove texty. ja jsem ji uz take nekde videla, ale pro nemcinu...:o) diky moc.
klara

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Alice Hegrova: Také jsem ji už viděla v testu :-)
1 min

agree  Jirina Nevosadova
3 mins

agree  Gabriela Verešová
5 mins

agree  Jan Zeman
4 hrs

agree  A74
11 days

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
uchazeč o zaměstnání


Explanation:
~

Alice Hegrova
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gabriela Verešová
5 mins

agree  Jan Zeman
4 hrs

14 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
uchazeč o zaměstnání


Explanation:
Také jsem tuto větu už před nedávnem překládal :-)

Marek Obdrzalek
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Czech

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jan Zeman
4 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search