sledging

Czech translation: slovní napadání a urážení protihráčů

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:sledging
Czech translation:slovní napadání a urážení protihráčů
Entered by: Pavel Prudký

14:23 Dec 5, 2013
English to Czech translations [PRO]
Internet, e-Commerce / sportovní sázky (na kriket)
English term or phrase: sledging
Termín v kriketu.
Kontext, popis sázky: Any Australian player to be fined for sledging.
Pavel Prudký
slovní napadání a urážení protihráčů
Explanation:
obv. pálkaře od chytače nebo jiného polaře za účelem vyvedení hráče z koncentrace

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2013-12-05 14:36:01 GMT)
--------------------------------------------------

dle Moderního a-č slovníku sportovních výrazů, Jaroslav Heřmanský
Selected response from:

David Vašek
Czech Republic
Grading comment
děkuji
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4slovní napadání a urážení protihráčů
David Vašek
3za neukázněnou palici
Václav Pinkava
2zastrašování či urážky
Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
zastrašování či urážky


Explanation:
Napsal bych to oboje.

http://en.wikipedia.org/wiki/Sledging_(cricket)

Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 84
1 corroborated select project
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
slovní napadání a urážení protihráčů


Explanation:
obv. pálkaře od chytače nebo jiného polaře za účelem vyvedení hráče z koncentrace

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2013-12-05 14:36:01 GMT)
--------------------------------------------------

dle Moderního a-č slovníku sportovních výrazů, Jaroslav Heřmanský

David Vašek
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4
Grading comment
děkuji

6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
za neukázněnou palici


Explanation:
Pro zajímavost, - má se za to, že sledging je odvozeno od sledgehammer ne od saní


    Reference: http://www.collinsdictionary.com/dictionary/english/sledging
Václav Pinkava
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech, Native in EnglishEnglish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search