Match-up free bet

Czech translation: dorovnávací sázka

20:48 Feb 19, 2016
English to Czech translations [PRO]
Internet, e-Commerce / sport betting
English term or phrase: Match-up free bet
Bohužel jen položka, málo kontextu, předchází tyto položky: Maximum allowed stake for selected profit boost is {0}., mobile devices only, Bonus Offers Overview, následuje: Maximum free bet amount {0}., Valid for, all types of bets, and bigger combinations, desktop usage only (čili pomoc asi nic moc). Děkuji předem.
Pavel Prudký
Czech translation:dorovnávací sázka
Explanation:
Třeba když vsadíte 200 Kč, firma (kasino) dorovná to samé, čili máte počáteční vklad 400 Kč, za které jste zaplatil jenom 200.
Selected response from:

Michal Pokorny
United States
Grading comment
děkuji za pomoc, ale jist si s tím pořád nejsem
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4dorovnávací sázka
Michal Pokorny
4sázka typu duel (popř. souboj) zdarma
Ctibor Dolejší


  

Answers


36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
match-up free bet
sázka typu duel (popř. souboj) zdarma


Explanation:
Že jde o "sázku zdarma" je, předpokládám, jasné. Zbývá tedy "match-up bet". Jde o typ sázky, který se používá u dostihů či závodů, ale je zaměřen na lidi, kteří jsou zvyklí sázet na týmy (tj. zda vyhraje tým A či B?) a nikoliv vybírat jednoho vítězného koně z celého početného startovního pole.
Princip spočívá v tom, že ze startovního pole dostihu vyberete dva koně a vyhlásíte sázku na to, kdo z nich bude lepší (bez ohledu na to, zda v dostihu zvítězí či ne).

Český překlad není zatím ustálen, některé sázkové kanceláře termín zatím nepřekládají (Pinnacle), jiné používají "duel" (SazkaBet), další "(hráčské) souboje" (BetStars).


    Reference: http://www.oddsshark.com/horse-racing/horse-match-wagering
Ctibor Dolejší
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
Notes to answerer
Asker: Děkuji, super, ale pro toto tam jsou i terminy H2H (head to head), stejný princip


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
match-up free bet
dorovnávací sázka


Explanation:
Třeba když vsadíte 200 Kč, firma (kasino) dorovná to samé, čili máte počáteční vklad 400 Kč, za které jste zaplatil jenom 200.

Michal Pokorny
United States
Works in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 4
Grading comment
děkuji za pomoc, ale jist si s tím pořád nejsem




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search