mission critical application

Czech translation: určen pro klíčové služby/data

21:10 Nov 26, 2013
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
English term or phrase: mission critical application
oblast použití serveru, v níž nepřipadají v úvahu jakékoliv výpadky.

Moc díky za tipy
Zdeněk Hartmann
Czech Republic
Czech translation:určen pro klíčové služby/data
Explanation:
Záleží na kontextu.
Použití (application) by zde znělo trochu divně.

Nebo
Určen pro situace vyžadující vysokou míru bezpečnosti (ve smyslu stability provozu)

http://www.fujitsu.com/sk/products/computing/servers/mission...
Selected response from:

Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI
Czech Republic
Grading comment
Myslím, že jsem nakonec zvolil něco v tomto smyslu. Omlouvám se za pozdní připsání bodů, nějak mi těch pár otázeček uniklo...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4provozní nutnost
Václav Pinkava
4kritická aplikace
Petr Kedzior
3určen pro klíčové služby/data
Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
určen pro klíčové služby/data


Explanation:
Záleží na kontextu.
Použití (application) by zde znělo trochu divně.

Nebo
Určen pro situace vyžadující vysokou míru bezpečnosti (ve smyslu stability provozu)

http://www.fujitsu.com/sk/products/computing/servers/mission...

Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 377
Grading comment
Myslím, že jsem nakonec zvolil něco v tomto smyslu. Omlouvám se za pozdní připsání bodů, nějak mi těch pár otázeček uniklo...
Notes to answerer
Asker: Díky!


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kritická aplikace


Explanation:
nebo kriticky důležitá aplikace, kritická podniková aplikace

Petr Kedzior
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 44
Notes to answerer
Asker: Díky!


13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
provozní nutnost


Explanation:
Sice se ujal překlad kritická aplikace, ale tento variantní výraz se může hodit jako vysvětlivka k použití př zachování znění "'tzv 'mission-critical' aplikace". Význam, že daná aplikace je ta, na které podnik stojí a padá, že je neodmyslitelná a neodpustitelná, nenahraditelná pro provozuschopnost a "poslání" (mission critical) je jen s nadsázkou "kritická" aplikace (tedy, pokud nejde o život)
S oblibou tlumočím jako "podnikově nosná/zásadní aplikace"

V původní je totiž mission-critical

--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs (2013-11-27 10:52:38 GMT)
--------------------------------------------------

... čili nemá se chápat, že je aplikace "critical" jako taková.

Václav Pinkava
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 36
Notes to answerer
Asker: Moc díky, pane Pinkavo.





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search