delivered in executable code format

Czech translation: doručený jako spustitelný soubor

19:24 Mar 7, 2012
English to Czech translations [PRO]
Law/Patents - Law: Patents, Trademarks, Copyright / Software license agreement
English term or phrase: delivered in executable code format
- use the Software in machine language only (where the Software is delivered in executable or in object code format);
pelanovo
Czech translation:doručený jako spustitelný soubor
Explanation:
ve spustitelném formátu
Selected response from:

Zbyněk Táborský
Czech Republic
Grading comment
Děkuji.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1dodaný v proveditelném formátu
Vladimir Havranek, MBA
3doručený jako spustitelný soubor
Zbyněk Táborský
3dodávaný ve formátu spustitelného kódu
Michal Surmař


Discussion entries: 3





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dodávaný ve formátu spustitelného kódu


Explanation:
např.

Michal Surmař
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech

11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
delivered in executable format
doručený jako spustitelný soubor


Explanation:
ve spustitelném formátu

Zbyněk Táborský
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 8
Grading comment
Děkuji.

48 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
dodaný v proveditelném formátu


Explanation:
v oboru se používá i exekovatelný formát

Vladimir Havranek, MBA
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jaroslava Křižková
39 mins

neutral  Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI: "Proveditelný" ve mně na rozdíl od spustitelný trochu evokuje, zda existuje i nějaký neproveditelný. Podle mě se to sem moc nehodí. A co se týká "exekovatelný", v hantýrce možná, ale do licenční smlouvy? (V právu by se to také mohlo plést s exekvovatelný)
56 mins




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search