change control

Czech translation: změnové řízení

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:change control
Czech translation:změnové řízení
Entered by: Ivo Jurasek

07:02 Aug 24, 2015
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Law: Patents, Trademarks, Copyright / automation
English term or phrase: change control
This documentation is not subject to change control by XXX. The manufacturer reserves the right to make changes to this documentation. All rights reserved.

Děkuji.
Ivo Jurasek
Czech Republic
změnové řízení
Explanation:
https://www.axelos.com/Corporate/media/Files/Glossaries/PRIN...

--------------------------------------------------
Note added at 16 min (2015-08-24 07:19:01 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.pmi.cz/index.php/en/novinky-pmi-org/233-stycne-bo...
Zatímco řízení změn (řeč není o změnovém řízení neboli „change control“) je obvykle chápáno v kontextu méně hmatatelných organizačních, politických a lidských faktorů, klade projektové řízení důraz na techniky, nástroje a procesy dosahování parametrů jasně ohraničených změnových aktivit při existujících omezeních.

--------------------------------------------------
Note added at 18 min (2015-08-24 07:21:21 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.tpvgroup.cz/tpv2000/zmenove-rizeni.htm

Základní změnové řízení

Základní změnové řízení umožňuje sledovat důležité změny v dokumentaci trvalého charakteru, eviduje změny a přiděluje čísla změn. Pro každou úpravu kompletně zpracované dokumentace je nutné vybrat změnu z evidence změn, kterou jsou úpravy dokumentace nařízeny – případně založit novou.


--------------------------------------------------
Note added at 19 min (2015-08-24 07:22:16 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.pregis.cz/sluzby/system-pro-spravu-dokumentu-elo/...

Řešení změnového řízení je vhodné pro společnosti, které mají normami kvality nařízený průkazný postup pro vznik a připomínkování dokumentů. Změnové řízení vyvolá autor dokumentu, který prostřednictvím úlohy workflow obešle okruh osob, které se mají k dokumentu vyjádřit. Systém umožňuje nastavit termíny zpracování a připomenutí úkolu uživatelům.



--------------------------------------------------
Note added at 20 min (2015-08-24 07:23:46 GMT)
--------------------------------------------------

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:auVZiM_...

Změnové řízení

Jde o soubor činností, které souvisí s dodatečnou úpravou technologické a konstrukční dokumentace. Ke změně může dojít jak při přípravě, tak v průběhu nebo po skončení výroby.
Selected response from:

Eva Machovcova
Grading comment
Děkuji!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3změnové řízení
Eva Machovcova
4systém pro kontrolu a registraci změn
Radim Cernej
3registrace změn
rosim
3kontrole změn
Igor BURAK


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kontrole změn


Explanation:
Tato formulace se používá zřídka. Obvykle se používají pouze další dvě věty.

Igor BURAK
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Děkuji :)


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
změnové řízení


Explanation:
https://www.axelos.com/Corporate/media/Files/Glossaries/PRIN...

--------------------------------------------------
Note added at 16 min (2015-08-24 07:19:01 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.pmi.cz/index.php/en/novinky-pmi-org/233-stycne-bo...
Zatímco řízení změn (řeč není o změnovém řízení neboli „change control“) je obvykle chápáno v kontextu méně hmatatelných organizačních, politických a lidských faktorů, klade projektové řízení důraz na techniky, nástroje a procesy dosahování parametrů jasně ohraničených změnových aktivit při existujících omezeních.

--------------------------------------------------
Note added at 18 min (2015-08-24 07:21:21 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.tpvgroup.cz/tpv2000/zmenove-rizeni.htm

Základní změnové řízení

Základní změnové řízení umožňuje sledovat důležité změny v dokumentaci trvalého charakteru, eviduje změny a přiděluje čísla změn. Pro každou úpravu kompletně zpracované dokumentace je nutné vybrat změnu z evidence změn, kterou jsou úpravy dokumentace nařízeny – případně založit novou.


--------------------------------------------------
Note added at 19 min (2015-08-24 07:22:16 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.pregis.cz/sluzby/system-pro-spravu-dokumentu-elo/...

Řešení změnového řízení je vhodné pro společnosti, které mají normami kvality nařízený průkazný postup pro vznik a připomínkování dokumentů. Změnové řízení vyvolá autor dokumentu, který prostřednictvím úlohy workflow obešle okruh osob, které se mají k dokumentu vyjádřit. Systém umožňuje nastavit termíny zpracování a připomenutí úkolu uživatelům.



--------------------------------------------------
Note added at 20 min (2015-08-24 07:23:46 GMT)
--------------------------------------------------

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:auVZiM_...

Změnové řízení

Jde o soubor činností, které souvisí s dodatečnou úpravou technologické a konstrukční dokumentace. Ke změně může dojít jak při přípravě, tak v průběhu nebo po skončení výroby.


Eva Machovcova
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 4
Grading comment
Děkuji!
Notes to answerer
Asker: Děkuji :)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pavel Prudký
14 mins

agree  Petr Kedzior
25 mins

agree  Ales Horak
7 hrs

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
registrace změn


Explanation:
z kontextu žádné složitosti, řešení, řízení a systémy nevyplývají a zdá se, že jde pouze o soupis verzí dokumentace, nebo ne?

rosim
Native speaker of: Native in CzechCzech

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
systém pro kontrolu a registraci změn


Explanation:
change control usually means "change control system"

Such system will keep log of all changes, it will allow changes to be done only by one party (person) at a time, it will prevent changes by unauthorized parties, etc.

Radim Cernej
United States
Native speaker of: Native in CzechCzech




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search