do not dispense with the consultation

Czech translation: povinnou/nedílnou součástí.... je nahlížení do...

08:08 Feb 26, 2016
English to Czech translations [PRO]
Law/Patents - Law: Patents, Trademarks, Copyright / zápis do rejstříku
English term or phrase: do not dispense with the consultation
The elements of this registration do not dispense with the consultation of the records and then endorsements and annotations inasmuch as they define the legal position of the entity.
Vaclav Losik
Czech Republic
Czech translation:povinnou/nedílnou součástí.... je nahlížení do...
Explanation:
zakomponováno do vaší věty

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2016-02-26 08:15:33 GMT)
--------------------------------------------------

Tedy vcelku:

Povinnou/nedílnou součástí této registrace je nahlížení do záznamů a....
Selected response from:

Petr Kedzior
Czech Republic
Grading comment
Ještě jednou děkuji.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4se neobejdou bez nahlížení do...
Ivan Šimerka
4nejsou v rozporu s prověřením
Michal Pokorny
3(Při této registraci) je nutné nahlížet do....
David Vašek
4 -1nevyžadují nahlížení do...
Sarka Rubkova
3nečiní zbytečným/nepotřebným nahlížení
jankaisler
3povinnou/nedílnou součástí.... je nahlížení do...
Petr Kedzior
2kroky/úkony v rámci této registrace nezbavují povinnosti udělat si rešerši
Pavel Slama


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
povinnou/nedílnou součástí.... je nahlížení do...


Explanation:
zakomponováno do vaší věty

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2016-02-26 08:15:33 GMT)
--------------------------------------------------

Tedy vcelku:

Povinnou/nedílnou součástí této registrace je nahlížení do záznamů a....

Petr Kedzior
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4
Grading comment
Ještě jednou děkuji.
Notes to answerer
Asker: Velice děkuji


16 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
kroky/úkony v rámci této registrace nezbavují povinnosti udělat si rešerši


Explanation:
Bez kontextu je to trochu naslepo

Pavel Slama
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
Notes to answerer
Asker: Velice děkuji


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
se neobejdou bez nahlížení do...


Explanation:
*

Ivan Šimerka
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
Notes to answerer
Asker: Velice děkuji


40 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
nečiní zbytečným/nepotřebným nahlížení


Explanation:
x

jankaisler
Specializes in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 18
Notes to answerer
Asker: Velice děkuji


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nejsou v rozporu s prověřením


Explanation:
"prověřením" či "kontrolou"

Michal Pokorny
United States
Works in field
Native speaker of: Czech

6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(Při této registraci) je nutné nahlížet do....


Explanation:
....

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2016-02-26 14:24:00 GMT)
--------------------------------------------------

Nebo

V průběhu (během) této registrace....

David Vašek
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech

4 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
nevyžadují nahlížení do...


Explanation:
dispense with - práv. nevyžadovat with co, netrvat na, nepovažovat za nutné n. závazné (dispense with the signature of a witness netrvat na podpisu svědka)
consultation - nahlédnutí of do, pohlédnutí na


Sarka Rubkova
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  David Vašek: V té větě je ale opak: vyžadují nahlížení.
1 day 59 mins
  -> máte pravdu - vyžadují nahlížení




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search