third-party reconciliation

Czech translation: sesouhlasení externích účetních dokladů

13:52 Feb 14, 2013
English to Czech translations [PRO]
Law: Taxation & Customs
English term or phrase: third-party reconciliation
Accounting (GL) and third-party reconciliation and reporting
Eva Machovcova
Czech translation:sesouhlasení externích účetních dokladů
Explanation:
Termín je určitě sesouhlasení, a jde o přehledy vystavené někým jiným - typicky o bankovní výpisy. Kontroluje se, jestli pohyby v bance odpovídají pohybům v účetnictví.
Selected response from:

EvaVer (X)
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2sesouhlasení externích účetních dokladů
EvaVer (X)
5inventura (dokladů) třetích stran, vyrovnání s třetími stranami..
Matej Klimes


  

Answers


42 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
inventura (dokladů) třetích stran, vyrovnání s třetími stranami..


Explanation:
.. spíše to bude něco jako kontrola souladu účetních dokladů/inventura účetnictví týkajícího se třetích stran..

Matej Klimes
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 3

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Pavel Prudký: Tyto dva návrhy jsou naprosto odlišné, s kterým jste si jist?
8 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
sesouhlasení externích účetních dokladů


Explanation:
Termín je určitě sesouhlasení, a jde o přehledy vystavené někým jiným - typicky o bankovní výpisy. Kontroluje se, jestli pohyby v bance odpovídají pohybům v účetnictví.

EvaVer (X)
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Helena Papezova
15 hrs

agree  Sarka Rubkova
17 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search