GST

Czech translation: daň při přeskočení generace

08:13 Aug 24, 2015
English to Czech translations [PRO]
Bus/Financial - Law: Taxation & Customs / An agreement between a US company and its Channel Partners
English term or phrase: GST
Do we have a term for GST (Generation Skipping Tax) in Czech?
"The partner acknowledges that it is responsible to report any VAT, GST, or Consumption Tax...
"The partner confirms that the local VAT, GST, or Consumption Tax legislation allows the recipient...
Nikola Konecna
Czech translation:daň při přeskočení generace
Explanation:
daň při přeskočení generace

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:jqd-KVF...

--------------------------------------------------
Note added at 9 min (2015-08-24 08:22:50 GMT)
--------------------------------------------------

Zde jako daň z mezigeneračních převodů http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:W5b-y_7...

--------------------------------------------------
Note added at 11 min (2015-08-24 08:25:33 GMT)
--------------------------------------------------

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:NZ1zix8...
Selected response from:

Eva Machovcova
Grading comment
Díky Evo za rychlou reakci!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1daň při přeskočení generace
Eva Machovcova
4daň z mezigeneračních převodů
Igor BURAK
4 -1Daň darovací
Lida Vodickova


Discussion entries: 4





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
gst
daň při přeskočení generace


Explanation:
daň při přeskočení generace

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:jqd-KVF...

--------------------------------------------------
Note added at 9 min (2015-08-24 08:22:50 GMT)
--------------------------------------------------

Zde jako daň z mezigeneračních převodů http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:W5b-y_7...

--------------------------------------------------
Note added at 11 min (2015-08-24 08:25:33 GMT)
--------------------------------------------------

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:NZ1zix8...

Eva Machovcova
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 4
Grading comment
Díky Evo za rychlou reakci!
Notes to answerer
Asker: Díky moc Evo!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ales Horak
7 hrs

22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
gst
Daň darovací


Explanation:
Nebylo by jednodušší napsat darovací daň?

Lida Vodickova
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
Notes to answerer
Asker: Měla by to být daň existující v ČR, která se nejvíce podobá GST...


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Eva Machovcova: To asi ne, protože tam je přímo specifikováno, kdo může být příjemcem daru - https://en.wikipedia.org/wiki/Generation-skipping_transfer_t...
15 mins
  -> To sice ano, ale tazatelka se ptá na daň, podobnou GST, která se platí v Čechách a podle mě u nás nic takového neexistuje. Nejblíže je tomu u nás daň darovací nebo daň dědická, která už se ale myslím neplatí.

31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
gst
daň z mezigeneračních převodů


Explanation:
https://is.muni.cz/th/401207/esf_m/DP.txt
https://www.google.cz/search?q="Generation Skipping Tax" imp...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2015-08-24 09:23:33 GMT)
--------------------------------------------------

Na v takové podobě jako v USA. Nejsem odborník na daně, ale myslím, že částečně se to překrývá s daní z dědictví. Výraz "mezigenerační převod/y" se však používá i v České republice.

Igor BURAK
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Existuje daň z mezigeneračních převodů v ČR?

Asker: Mockrat dekuji za pomoc! Ne není to popis situace v USA. Je to smlouva mezi distribučními partnery zde v ČR a am. firmou. A partneri budou podlehat danim v CR. Takže ta dan by mela zde existovat.





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search