truncated career

Czech translation: (nesmysl)

17:53 Oct 23, 2013
English to Czech translations [PRO]
Management
English term or phrase: truncated career
Bachelor
Truncated career
Professional (intern)
Professional
MBA
Eva Machovcova
Czech translation:(nesmysl)
Explanation:
Paskvil.
Doslovný překlad by byl "zkrácená kariéra", to může být záměr vyjádřit cokoliv.

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2013-10-23 17:59:48 GMT)
--------------------------------------------------

dokonce utnutá - přerušená, nedokončená praxe, nedokončené studium

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2013-10-23 18:01:00 GMT)
--------------------------------------------------

ale pokud tu jde o něco jako kontrolní seznam příloh (hádám) , pak je to asi stručný profesní životopis, neboli résumé
Selected response from:

Václav Pinkava
Czech Republic
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5(nesmysl)
Václav Pinkava
3 +1neuokončené studium
Pavel Slama
4s částečnou praxí
Pavel Prudký


Discussion entries: 8





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
(nesmysl)


Explanation:
Paskvil.
Doslovný překlad by byl "zkrácená kariéra", to může být záměr vyjádřit cokoliv.

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2013-10-23 17:59:48 GMT)
--------------------------------------------------

dokonce utnutá - přerušená, nedokončená praxe, nedokončené studium

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2013-10-23 18:01:00 GMT)
--------------------------------------------------

ale pokud tu jde o něco jako kontrolní seznam příloh (hádám) , pak je to asi stručný profesní životopis, neboli résumé

Václav Pinkava
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 12

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
s částečnou praxí


Explanation:
např. když některý z požadavků dotyčný nesplňuje

Pavel Prudký
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 88

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Václav Pinkava: může být, kdo ví :)
50 mins
  -> ...mi to tam sedí, básník tím asi chtěl říct to, co navrhuji. Celé to je o kvalifikovanosti na vedoucí posty, jak jsem z minikontextu vydedukoval... od nejméně kvalifikovaných po nejvíce...

13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
neuokončené studium


Explanation:
x

--------------------------------------------------
Note added at 16 mins (2013-10-23 18:09:48 GMT)
--------------------------------------------------

*neukončené studium / vzdělání

Pavel Slama
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Václav Pinkava: nejspíš pachatel pseudoangličtiny bude hispánec, viz diskuse
48 mins

neutral  Pavel Prudký: podle mě career teprve začíná ukončením nebo i neukončením studia, takže tu něco nesedí...
14 hrs

neutral  Ondřej Píša: tady možná na podporu tvrzení: https://www.amherst.edu/aboutamherst/news/news_releases/2013...
14 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search