human machine intreface (HMI)

Czech translation: rozhraní HMI

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:human machine intreface (HMI)
Czech translation:rozhraní HMI
Entered by: Hana Rutova

12:48 Nov 2, 2013
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Manufacturing / strojirenství
English term or phrase: human machine intreface (HMI)
existuje ustálený překlad ? (uvedeno jako nadpis pro nad pokyny pro obluhu- takže všechny ovládací prvky a návod co s nimi)
děkuji
Hana Rutova
rozhraní HMI
Explanation:
hojně používáno v českém kontextu, jinak též

"rozhraní člověk-stroj"
Selected response from:

Jitka Komarkova (Mgr.)
Czech Republic
Grading comment
děkuji
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4rozhraní HMI
Jitka Komarkova (Mgr.)
4rozhraní člověk-stroj
David Vašek
3 +1Ovládání
rosim
3stanoviště obsluhy
Pavel Prudký


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
human machine intreface (hmi)
rozhraní HMI


Explanation:
hojně používáno v českém kontextu, jinak též

"rozhraní člověk-stroj"

Jitka Komarkova (Mgr.)
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 12
Grading comment
děkuji
Notes to answerer
Asker: Děkuji

Asker: děkuji


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jaroslava Křižková
1 hr
  -> Děkuji Vám, paní Křižková!

agree  Pavel STORKAN
1 hr
  -> Děkuji Vám, pane Storkan!

agree  Michal Zugec
2 hrs
  -> Děkuji Vám, pane Zugec!

agree  Ales Horak
4 hrs
  -> Děkuji Vám, Aleši!

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
human machine intreface (hmi)
Ovládání


Explanation:
...

rosim
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 16
Notes to answerer
Asker: děkuji


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pavel Prudký: obecně fajn termín, prostě např. dotykový panel apod.// :-)
28 mins
  -> je to ale dost nízké, obyčejné, možná by bylo lépe použít termín "(interaktivní) rozhraní mezi subjekty s DNA a bez DNA)"

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
human machine intreface (hmi)
stanoviště obsluhy


Explanation:
anebo

Pavel Prudký
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 64

20 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
human machine intreface (hmi)
rozhraní člověk-stroj


Explanation:
hezky česky např. podle A-Č a Č-A elektrotechnického slovníku od Ivana Bošňáka

David Vašek
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: děkuji





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search