captive footwear/clothing

Czech translation: vyčleněná obuv / oděvy

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:captive footwear/clothing
Czech translation:vyčleněná obuv / oděvy
Entered by: marek tesina

10:12 Nov 29, 2016
English to Czech translations [PRO]
Manufacturing
English term or phrase: captive footwear/clothing
Spousta odkazů, ale nejsem si jistý českým překladem. Děkuji za pomoc.

https://www.google.cz/?gfe_rd=cr&ei=uwHgVeagEcqk8wf43bLABw&g...
marek tesina
Czech Republic
vyčleněná obuv / oděvy
Explanation:
jde o to, že se s danou obuví či oblečením nesmí vycházet z prostor, pro které jsou určeny
u nás v zákoně např. takto
https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2012-306

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2016-11-29 11:14:09 GMT)
--------------------------------------------------

resp. lépe "vyčleněná pracovní obuv" apod.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2016-11-29 12:16:45 GMT)
--------------------------------------------------

myslím, že lze bez problémů použít i pro potravinářství, kde je třeba zajistit vysokou úroveň hygieny
Selected response from:

Jitka Komarkova (Mgr.)
Czech Republic
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4povinná/(povinně nošená) obuv/oděv
Ivan Šimerka
4vyčleněná obuv / oděvy
Jitka Komarkova (Mgr.)
4ochranná/bezpečnostní obuv/oděv
Markéta Demlová MITI
3 +1pracovní oděv a obuv/oděv a obuv k použití na pracovišti
Martin Janda
3předepsaná obuv a předepsaný oděv
rosim
3přiléhavý, dobře padnoucí oděv/obuv - bez volných součástí
Jiri Farkac


Discussion entries: 1





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ochranná/bezpečnostní obuv/oděv


Explanation:
Bez kontextu těžko říct, záleží taky na provozu, v kterém se nosí

Markéta Demlová MITI
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech

8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
pracovní oděv a obuv/oděv a obuv k použití na pracovišti


Explanation:
možností je ovšem spousta, záleží na kontextu, a ten bohužel nemáme :)

Martin Janda
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jirina Judas
6 hrs

24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
přiléhavý, dobře padnoucí oděv/obuv - bez volných součástí


Explanation:
pokud jde o oblečení do výrobního areálu

Jiri Farkac
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 12

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vyčleněná obuv / oděvy


Explanation:
jde o to, že se s danou obuví či oblečením nesmí vycházet z prostor, pro které jsou určeny
u nás v zákoně např. takto
https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2012-306

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2016-11-29 11:14:09 GMT)
--------------------------------------------------

resp. lépe "vyčleněná pracovní obuv" apod.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2016-11-29 12:16:45 GMT)
--------------------------------------------------

myslím, že lze bez problémů použít i pro potravinářství, kde je třeba zajistit vysokou úroveň hygieny

Jitka Komarkova (Mgr.)
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 12

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
povinná/(povinně nošená) obuv/oděv


Explanation:
jako ochrana pracovníků, ale v tomto případě ještě spíše výrobků

Ivan Šimerka
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 30

10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
předepsaná obuv a předepsaný oděv


Explanation:
i v potravinářství to může mít mnoho variant
od neklouzavých podrážek přes boty bez tkanic po neprobodnutelný svršek,
od upínaných manžet rukávů a nohavic přes kapsy na zip po neproříznutelné gatě...
každý provoz může mít předepsané jiné podmínky

rosim
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 16




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search