show stopper

Czech translation: úžasná / dech beroucí

19:23 Nov 10, 2014
English to Czech translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research / market. text
English term or phrase: show stopper
This flower is a show stopper when it flowers with its tropical and exotic look!

Význam celkem chápu, ale máme pro to v češtině nějaký výraz? máte s tím prosím zkušenost? děkuji!
alpia
Czech Republic
Czech translation:úžasná / dech beroucí
Explanation:
V kontextu popisu květiny spíše takhle, např:
"Exotická krása květů této tropické květiny vám vezme dech."
popř. "...dech beroucí krása exotických květů..." apod...
Selected response from:

Jiri Lonsky
Czech Republic
Grading comment
děkuji
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2trhák
Pavel Prudký
3 +2senzace
Hannah Geiger
4úžasná / dech beroucí
Jiri Lonsky
3velká/nebývalá podívaná
Ivo Jurasek


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
trhák


Explanation:
třeba...

Pavel Prudký
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 68
Notes to answerer
Asker: děkuji!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lucie Maruniakova: Trhák (může být i šlágr, ale tady spíš trhák)
1 min
  -> děkuji

agree  Jana Pavlová
39 mins
  -> děkuji

neutral  Václav Pinkava: ... spíš bych použil u "blockbuster"
19 hrs

12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
senzace


Explanation:
http://produkty.topkontakt.idnes.cz/p/ibisek-venkovni-velkok...
Sytě tmavě červené obrovské květy a dekorativní zelenofialové listy zaručují, že tento ibišek bude skutečnou senzací našich zahrad. Jedná se o licenční sazenice.

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2014-11-10 19:36:40 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.slovnik-synonym.cz/web.php/slovo/senzace

bomba, rozruch

Hannah Geiger
United States
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: děkuji!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Václav Pinkava
2 mins
  -> díky, Václave

agree  Jana Pavlová: "Senzace" by se mi v tomto kontextu možná líbila více než "trhák".
35 mins
  -> děkuji, Jano

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
úžasná / dech beroucí


Explanation:
V kontextu popisu květiny spíše takhle, např:
"Exotická krása květů této tropické květiny vám vezme dech."
popř. "...dech beroucí krása exotických květů..." apod...

Jiri Lonsky
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 16
Grading comment
děkuji

6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
velká/nebývalá podívaná


Explanation:
Květina je velkou/nebývalou podívanou (...)

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2014-11-10 23:38:16 GMT)
--------------------------------------------------

Květina v rozkvětu nabízí díky svému tropickému a exotickému vzhledu nebývalou podívanou.

Ivo Jurasek
Czech Republic
Native speaker of: Czech
Notes to answerer
Asker: děkuji!





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search