What counts in your daily life are things that work.

Czech translation: v každodenním životě mají význam ty věci, které dobře fungují

18:18 Sep 6, 2015
English to Czech translations [PRO]
Marketing / Market Research / výklad věty
English term or phrase: What counts in your daily life are things that work.
...jedná se o popis designu nábytku a interiérového vybavení...

nějak se mi nedaří tuto větu "uchopit"...mohu Vás poprosit o pomoc?
alpia
Czech Republic
Czech translation:v každodenním životě mají význam ty věci, které dobře fungují
Explanation:
..
Selected response from:

Pavlina Veresova
Czech Republic
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3v každodenním životě mají význam ty věci, které dobře fungují
Pavlina Veresova
4když něco funguje, oceníte to každý den
Jiří Kopuletý
3 +1V běžném životě je důležité (to), co funguje ..
jankaisler
3V životě jsou důležité věci, které fungují. Každý den oceníte věci, které fungují (jsou funkční).
Eva Machovcova
3Působí/funguje/účinkuje to, co je pro uživatele v každodenním životě důležité
Martin Janda


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
what counts in your daily life are things that work.
když něco funguje, oceníte to každý den


Explanation:
co třeba takhle?

Jiří Kopuletý
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
Notes to answerer
Asker: děkuji!


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
what counts in your daily life are things that work.
Působí/funguje/účinkuje to, co je pro uživatele v každodenním životě důležité


Explanation:
Jinými slovy, když někdo vykouří 5 krabiček denně, asi ocení, když bude mít na všech stolcích zabudovaný popelník.

Ale jen fabuluju, neznám celý kontext.

Martin Janda
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 8

7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
what counts in your daily life are things that work.
V běžném životě je důležité (to), co funguje ..


Explanation:
x

jankaisler
Works in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 23
Notes to answerer
Asker: děkuji!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pavel Prudký: i běžném bych vypustil
14 hrs
  -> Dík Pavle! zajisté ...

43 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
what counts in your daily life are things that work.
v každodenním životě mají význam ty věci, které dobře fungují


Explanation:
..

Pavlina Veresova
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
Notes to answerer
Asker: děkuji!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Eva Machovcova: tohle mi přijde asi nejlepší
7 mins
  -> Děkuji

agree  Filip Sanca
11 hrs
  -> Děkuji

agree  Ales Horak
11 hrs
  -> Děkuji

48 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
what counts in your daily life are things that work.
V životě jsou důležité věci, které fungují. Každý den oceníte věci, které fungují (jsou funkční).


Explanation:
Asi se jedná o tento text, ne?

What counts in your daily life are things that work. They must be practical and versatile.
This is why we perfected ZOOM, our successful collection of decorative and woodbased materials.

Potom bych vzhledem k navazující větě přeložila nějak takhle:
V životě jsou důležité věci, které fungují. Každý den oceníte věci, které fungují (jsou funkční).

Eva Machovcova
Works in field
Native speaker of: Czech




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search