DC and manufacturing footprint

Czech translation: rozšiřovat naši síť distribučních center a výrobních zařízení

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:DC and manufacturing footprint
Czech translation:rozšiřovat naši síť distribučních center a výrobních zařízení
Entered by: Radovan Pletka

05:20 Mar 12, 2016
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Marketing / Market Research
English term or phrase: DC and manufacturing footprint
As we move further into the year, we will continue to expand our business with new product launches and continually improve our DC and manufacturing footprint.
DC = Data centers.
manufacturing footprint = rozlozeni vyrobnich zarizeni po svete, coz jsem zkratil na globalni zakladnu..

Mate neco lepsiho?


Během tohoto roku budeme nadále rozšiřovat naše podnikání uváděním nových produktů na trh a neustále zlepšovat globální základnu našich datových center a výrobní zařízení.
Radovan Pletka
rozšiřovat naši síť datových center a výrobních zařízení
Explanation:
V zásadě bych s tvou verzí souhlasil, jen ji drobně uhladil. Zlepšováním se v 99% rozumí rozšiřování, tak bych byl upřímný.

Jsi si jistý, že DC jsou datová, a ne distribuční centra? Dávalo by to větší smysl. Když tak si můj návrh příslušně uprav.
Selected response from:

Martin Janda
Czech Republic
Grading comment
Opravil jsem na distribuční
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1rozšiřovat naši síť datových center a výrobních zařízení
Martin Janda
4datová centra a síť výrobních závodů
Michal Pokorny


Discussion entries: 1





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
dc and manufacturing footprint
rozšiřovat naši síť datových center a výrobních zařízení


Explanation:
V zásadě bych s tvou verzí souhlasil, jen ji drobně uhladil. Zlepšováním se v 99% rozumí rozšiřování, tak bych byl upřímný.

Jsi si jistý, že DC jsou datová, a ne distribuční centra? Dávalo by to větší smysl. Když tak si můj návrh příslušně uprav.

Martin Janda
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 8
Grading comment
Opravil jsem na distribuční

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Petr Kedzior: nechal bych tam to "globálních" a taky se kloním spíše k těm "distribučním centrům"
3 hrs

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dc and manufacturing footprint
datová centra a síť výrobních závodů


Explanation:
.

Michal Pokorny
United States
Specializes in field
Native speaker of: Czech




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search