Build-Own-Operate-Maintain

Czech translation: sestaveni-vlastnictvi-rizeni-sprava

20:48 Feb 23, 2017
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Marketing / Market Research /
English term or phrase: Build-Own-Operate-Maintain
Jsme připraveni na Build-Own-Operate-Maintain projekty
(projekty BOOM).
bondy
Czech Republic
Czech translation:sestaveni-vlastnictvi-rizeni-sprava
Explanation:
Oblast IT: sestaveni-vlastnictvi-rizeni-sprava

Jsme pripraveni na programy typu BOOM (zamerene na sestaveni, vlastnictvi, rizeni a spravu)

Oblast stavebnictvi: vystavba-vlastnictvi-provoz-udrzba
Selected response from:

Monika O'Keefe
United States
Grading comment
Díky
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Postav, vlastni, provozuj, udržuj
Josef Pomikalek
2 +1sestaveni-vlastnictvi-rizeni-sprava
Monika O'Keefe


  

Answers


37 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
build-own-operate-maintain
sestaveni-vlastnictvi-rizeni-sprava


Explanation:
Oblast IT: sestaveni-vlastnictvi-rizeni-sprava

Jsme pripraveni na programy typu BOOM (zamerene na sestaveni, vlastnictvi, rizeni a spravu)

Oblast stavebnictvi: vystavba-vlastnictvi-provoz-udrzba

Monika O'Keefe
United States
Specializes in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 4
Grading comment
Díky
Notes to answerer
Asker: Díky


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jiri Lonsky
11 hrs

38 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
build-own-operate-maintain
Postav, vlastni, provozuj, udržuj


Explanation:
Je to jedna z forem projektů.

--------------------------------------------------
Note added at 45 mins (2017-02-23 21:33:11 GMT)
--------------------------------------------------

Zmíněno např. v knize M. Tichého "Projekty a zakázky ve výstavbě" na straně 20; vydalo. C. H. Beck, 2008.

Josef Pomikalek
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
Notes to answerer
Asker: Díky





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search