wooden inlay

Czech translation: vykládané dřevo

09:00 Apr 7, 2015
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Materials (Plastics, Ceramics, etc.) / mobile phone covers
English term or phrase: wooden inlay
The covers protect your phone whilst looking fantastic!
50 awesome print designs and an additional 50 designs with a wooden inlay!
The covers suit all common iPhone and Samsung Galaxy mobile phone types.

Dřevěné kryty na telefon jsem našel, ale "wooden inlay" nevím - dřevěná vložka/výplň (dřevoryt?) mi nikde s mobilními telefony nevyjíždí

Díky předem!
Ales Horak
Czech Republic
Czech translation:vykládané dřevo
Explanation:
... dalších 50 vzorů z vykládaného dřeva.

--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2015-04-07 09:19:23 GMT)
--------------------------------------------------

U nás se to nabízí v kategorii "dřevěné obaly", prodejci to nerozlišují, ale pro odlišení lze podle mne použít termín "vykládané dřevo"
Selected response from:

Petr Kedzior
Czech Republic
Grading comment
děkuji i ostatním
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4dřevěná inkrustace
Ivan Šimerka
4intarzie
Jiri Lonsky
4vykládané dřevo
Petr Kedzior
3dřevěný plát
Petr Mundev
3dřevěná mozaika
Igor BURAK


Discussion entries: 10





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dřevěná inkrustace


Explanation:
http://en.wikipedia.org/wiki/Inlay
http://cs.wikipedia.org/wiki/Inkrustace_(umění)
řekl bych i intarzie

Ivan Šimerka
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 20
Notes to answerer
Asker: našel jste to s mobilními telefony?


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dřevěná mozaika


Explanation:
https://www.google.it/search?q="wooden inlay"&biw=1660&bih=1...


Igor BURAK
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 19

17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dřevěný plát


Explanation:
Nepůsobí to právě uspokojivě, ale domnívám se, že půjde o toto.

Example sentence(s):
  • Zadní stěnu tvoří plát bambusového dřeva, který je do plastového krytu nalepený bez jakýchkoli ostrých hran či spár.

    Reference: http://jablickar.cz/kryt-esperia-evoque-bamboo-muzete-mit-i-...
Petr Mundev
Czech Republic
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in CzechCzech

17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vykládané dřevo


Explanation:
... dalších 50 vzorů z vykládaného dřeva.

--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2015-04-07 09:19:23 GMT)
--------------------------------------------------

U nás se to nabízí v kategorii "dřevěné obaly", prodejci to nerozlišují, ale pro odlišení lze podle mne použít termín "vykládané dřevo"

Petr Kedzior
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 16
Grading comment
děkuji i ostatním

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
intarzie


Explanation:
Toto je jeden z možných překladů.

Je ale otázkou, nakolik se hodí pro "wooden inlay" v konkrétním případě telefonů...


    Reference: http://www.inlays.com/
Jiri Lonsky
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 12




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search