structural bonding tape

Czech translation: strukturální páska / páska s vysokou strukturní pevností

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:structural bonding tape
Czech translation:strukturální páska / páska s vysokou strukturní pevností
Entered by: Lenka Červená

22:41 Apr 9, 2017
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Materials (Plastics, Ceramics, etc.)
English term or phrase: structural bonding tape
......... spojovací páska
Lenka Červená
Czech Republic
strukturální páska / páska s vysokou strukturní pevností
Explanation:
EN
http://multimedia.3m.com/mws/media/402122O/3m-structural-bon...
structural strength - strukturní pevnost
CS
Lepení fasádního zasklení na kovovou konstrukci budovy
pomocí 3M VHB strukturální pásky
http://solutions.3mcesko.cz/3MContentRetrievalAPI/BlobServle...
https://www.google.it/#q="strukturální pásky"
https://www.google.it/#q="vázací páska" "strukturní pevnost"
https://www.google.it/#q="vázací páska" bonding

Selected response from:

Igor BURAK
Slovakia
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4strukturální páska / páska s vysokou strukturní pevností
Igor BURAK
3(průmyslová) lepicí páska
Jitka Komarkova (Mgr.)
3montážní páska
Martin Bilík


Discussion entries: 2





  

Answers


10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
montážní páska


Explanation:
Jedná se o vysokopevnostní pásky, takže by bylo vhodné nějaké odlišení od normálních lepicích pásek. 3M používá „mounting tape“ u řady Scotch, ale podle mne jde o výrobky podobných vlastností a určení:
http://www.homedepot.com/p/3M-Scotch-1-in-x-1-66-yds-Permane...
http://multimedia.3m.com/mws/media/402120O/3m-structural-bon...


Martin Bilík
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
Notes to answerer
Asker: Opět - ano, je to něco v tom smyslu, ráda bych ale zjistila, jestli existuje přesný termín, "structural bonding tape" má skoro 4 000 výsledků i ve scholarly articles. Díky za každou reakci!


6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(průmyslová) lepicí páska


Explanation:
např. http://solutions.3mcesko.cz/wps/portal/3M/cs_CZ/Industrial-S...

--------------------------------------------------
Note added at 14 hrs (2017-04-10 13:12:59 GMT)
--------------------------------------------------

http://cz.rs-online.com/web/p/oboustranne-penove-pasky/83263...


Jitka Komarkova (Mgr.)
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Opět - ano, je to něco v tom smyslu, ráda bych ale zjistila, jestli existuje přesný termín, "structural bonding tape" má skoro 4 000 výsledků i ve scholarly articles. Díky za každou reakci!


14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
strukturální páska / páska s vysokou strukturní pevností


Explanation:
EN
http://multimedia.3m.com/mws/media/402122O/3m-structural-bon...
structural strength - strukturní pevnost
CS
Lepení fasádního zasklení na kovovou konstrukci budovy
pomocí 3M VHB strukturální pásky
http://solutions.3mcesko.cz/3MContentRetrievalAPI/BlobServle...
https://www.google.it/#q="strukturální pásky"
https://www.google.it/#q="vázací páska" "strukturní pevnost"
https://www.google.it/#q="vázací páska" bonding



Igor BURAK
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 19




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search