preklad jedna veta - obor : manual pro dalkove ovladani -

Czech translation: Tento dálkový ovladač také obsahuje „hodiny reálného času“ ve 12hodinovém formátu.

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:This remote control also has “real time clock” to show your time and AM or PM.
Czech translation:Tento dálkový ovladač také obsahuje „hodiny reálného času“ ve 12hodinovém formátu.
Entered by: Pavel Blann

21:39 Oct 5, 2006
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Media / Multimedia
English term or phrase: preklad jedna veta - obor : manual pro dalkove ovladani -
This remote control also has “real time clock” to show your time and AM or PM.

nejak si sedim na vedeni.....nenapada nekoho elegantni preklad?
dekuj predem
klara
Klara Muscha (X)
Tento dálkový ovladač také obsahuje „hodiny reálného času“ ve 12hodinovém formátu.
Explanation:
např. (více se mi do políčka "Target term" nevešlo).

--------------------------------------------------
Note added at 25 mins (2006-10-05 22:05:25 GMT)
--------------------------------------------------

RTC je elektronický obvod s oscilátorem, který umožňuje nastavit čas a pak jej zobrazuje na displeji. Záleží tedy na nastavení, zda-li je "skutečný", a na přesnosti obvodu/bateriích atd., zda-li je "přesný".

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2006-10-09 22:28:29 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Rádo se stalo.
Selected response from:

Pavel Blann
Czech Republic
Grading comment
tak jsem to spojila a vymyslela, diky moc!

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1zobrazuji realny cas
Prokop Vantuch
4Tento dálkový ovladač také obsahuje „hodiny reálného času“ ve 12hodinovém formátu.
Pavel Blann


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
real time clock
zobrazuji realny cas


Explanation:
nebo: umoznuji zobrazeni realneho casu... apod.

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2006-10-09 22:20:40 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

jasne, diky za zpravu. :)

Prokop Vantuch
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
Notes to answerer
Asker: poslala jsem ty bodiky pavlovi, protoze nam pomohl s tou druhou otazkou, za kterou jsem dala bodiky tobe...


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jaroslav Tomiczek: nebo "skutečný, přesný čas"
15 mins

20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Tento dálkový ovladač také obsahuje „hodiny reálného času“ ve 12hodinovém formátu.


Explanation:
např. (více se mi do políčka "Target term" nevešlo).

--------------------------------------------------
Note added at 25 mins (2006-10-05 22:05:25 GMT)
--------------------------------------------------

RTC je elektronický obvod s oscilátorem, který umožňuje nastavit čas a pak jej zobrazuje na displeji. Záleží tedy na nastavení, zda-li je "skutečný", a na přesnosti obvodu/bateriích atd., zda-li je "přesný".

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2006-10-09 22:28:29 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Rádo se stalo.

Pavel Blann
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 12
Grading comment
tak jsem to spojila a vymyslela, diky moc!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search