self-illuminating pixels

Czech translation: samosvítivé pixely

12:38 Apr 19, 2010
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Media / Multimedia / Plasma TV technology
English term or phrase: self-illuminating pixels
Výraz se vyskytuje u popisu televize:

Thanks to millions of self-illuminating pixels and fast response time, you will never miss a detail.

Individually controlled self illuminating pixels on the new Panasonic VIERA NeoPDP 600Hz televisions and a lightning fast response time give precision, motion clarity and a truly striking picture.

Díky!
Prokop Vantuch
Czech Republic
Czech translation:samosvítivé pixely
Explanation:
Nevím, jestli je to dost důvěryhodný zdroj:

http://androidforum.cz/samsung-i7500-telefon-s-androidem-od-...

--------------------------------------------------
Note added at 6 dnů (2010-04-26 07:34:09 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Tak to Vám moc děkuji, Prokope :-)
Selected response from:

Ales Horak
Czech Republic
Grading comment
Díky za pomoc, tohle se mi docela líbí, i když ten zdroj není nic oficiálního. Poslal jsem klientovi všechny návrhy, on si již vybere. Nicméně jako "most helpful" odpověď vybírám tuto :)
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1samosvítivé pixely
Ales Horak
4obrazovka/pixely s technologií
Martin Kura
3aktivně svítící (jednotlivé) obrazové body
Jirka Bolech
3nezávisle na sobě se rozzařující pixely
Zbyněk Táborský


  

Answers


47 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
nezávisle na sobě se rozzařující pixely


Explanation:
x

Zbyněk Táborský
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
aktivně svítící (jednotlivé) obrazové body


Explanation:
Řekl bych, že se tím pouze označuje to, co mají všechny plazmové "obrazovky" společné a že to nesouvisí s inovacemi, které výrobce v popisu vyzdvihuje. Nevím o přímém ekvivalentu a překlad je, jako často, podle mě otázkou vkusu...

Jirka Bolech
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
obrazovka/pixely s technologií


Explanation:
podle mého názoru se do tohoto zjevně marketingového textu hodí lépe, než technické obraty...

Díky milionům pixelů s technologií "self illumination" a rychlé reakční době vám neunikne žádný detail.

Martin Kura
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
samosvítivé pixely


Explanation:
Nevím, jestli je to dost důvěryhodný zdroj:

http://androidforum.cz/samsung-i7500-telefon-s-androidem-od-...

--------------------------------------------------
Note added at 6 dnů (2010-04-26 07:34:09 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Tak to Vám moc děkuji, Prokope :-)

Ales Horak
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 3
Grading comment
Díky za pomoc, tohle se mi docela líbí, i když ten zdroj není nic oficiálního. Poslal jsem klientovi všechny návrhy, on si již vybere. Nicméně jako "most helpful" odpověď vybírám tuto :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ivan Šimerka
7 hrs
  -> díky, Ivane




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search