IMMUNE SYSTEM DELIVERY PROTOCOL

Czech translation: složení pro posílení imunitního systému

05:26 Mar 4, 2019
English to Czech translations [PRO]
Medical - Medical: Health Care
English term or phrase: IMMUNE SYSTEM DELIVERY PROTOCOL
Colostrum is the thick fluid which is produced as a precursor to mother’s milk. It is found in humans, goats, and other mammals where it is produced by the mother for two days following birth. Colostrum can be described as a brilliantly designed IMMUNE SYSTEM DELIVERY PROTOCOL which effectively “jump starts” a newborn’s undeveloped immune system. CapraColostrum is unique because it’s from goat milk. This means it is from a source that is closer to human milk than the mass produced bovine (cow) colostrum.

Děkuji.
pelanovo
Czech translation:složení pro posílení imunitního systému
Explanation:
Osobně bych zvolil tuto volnější variantu překladu, která krásně zapadá. Delivery sice doslova znamená "dodání/vytvoření" imunity, ale nějaká jistě už existuje a posílení je významově velmi blízké.

Takže nějak takto: "Kolostrum se vyznačuje geniálně vyváženým SLOŽENÍM PRO POSÍLENÍ IMUNITNÍHO SYSTÉMU, které dokáže účinně 'nastartovat' dosud nevyvinutou imunitu novorozeného mláděte (předpokládám, že je to myšleno v textu pro variantu u zvířat, proto nedávám novorozence)."
Selected response from:

Ondřej Píša
Czech Republic
Grading comment
Děkuji.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4složení pro posílení imunitního systému
Ondřej Píša
1 -1PROTOKOL O POSKYTOVÁNÍ IMUNNÉHO SYSTÉMU
alex suhoy


  

Answers


1 day 5 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): -1
immune system delivery protocol
PROTOKOL O POSKYTOVÁNÍ IMUNNÉHO SYSTÉMU


Explanation:
Kolostrum je hustá tekutina, která se vyrábí jako prekurzor mateřského mléka. To se vyskytuje u lidí, koz a jiných savců, kde je produkována matkou dva dny po narození. Kolostrum lze charakterizovat jako skvěle navržený protokol IMMUNE SYSTEM DELIVERY, který účinně "skáče" a začíná rozvíjet nedokončený imunitní systém novorozence. CapraColostrum je jedinečný, protože pochází z kozího mléka. To znamená, že pochází ze zdroje, který je blíže k lidskému mléku, než je maso produkované hovězí (kravské) kolostrum.

Example sentence(s):
  • Colostrum is the thick fluid which is produced as a precursor to mother’s milk. It is found in humans, goats, and other mammals where it is produced by the mother for two days following birth. Colostrum can be described as a brilliantly designed IMMUNE
  • Kolostrum je hustá tekutina, která se vyrábí jako prekurzor mateřského mléka. To se vyskytuje u lidí, koz a jiných savců, kde je produkována matkou dva dny po narození. Kolostrum lze charakterizovat jako skvěle navržený protokol IMMUNE SYST

    Reference: http://https://www.proz.com/kudoz/6633713?bs=1#marker_submit
alex suhoy
Ukraine
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RussianRussian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Sarka Lhotak: nonsense!
5 hrs

2 days 6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
immune system delivery protocol
složení pro posílení imunitního systému


Explanation:
Osobně bych zvolil tuto volnější variantu překladu, která krásně zapadá. Delivery sice doslova znamená "dodání/vytvoření" imunity, ale nějaká jistě už existuje a posílení je významově velmi blízké.

Takže nějak takto: "Kolostrum se vyznačuje geniálně vyváženým SLOŽENÍM PRO POSÍLENÍ IMUNITNÍHO SYSTÉMU, které dokáže účinně 'nastartovat' dosud nevyvinutou imunitu novorozeného mláděte (předpokládám, že je to myšleno v textu pro variantu u zvířat, proto nedávám novorozence)."

Ondřej Píša
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 8
Grading comment
Děkuji.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search