standoff device

Czech translation: nástavec na hlaveň

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:standoff device
Czech translation:nástavec na hlaveň
Entered by: Pavel Prudký

21:15 Jun 3, 2018
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Military / Defense
English term or phrase: standoff device
viz např.
https://royalarms.com/shop/shotgun-door-breach/
https://vangcomp.com/product/vcs-remington-door-breaching-st...
Matej Bambusek
Czech Republic
nástavec na hlaveň
Explanation:
Tady to popisuje: http://jdem.cz/d7wy38 (mj. povídá, že pokud nevíte, k čemu to slouží, asi to nepotřebujete :-) Netvrdím, že neexistuje jiné přesnější pojmenování nebo slang.
Selected response from:

Pavel Prudký
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4nástavec na brokovnici k vyrážení dveří
jarda
2nástavec na hlaveň
Pavel Prudký


  

Answers


10 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
nástavec na hlaveň


Explanation:
Tady to popisuje: http://jdem.cz/d7wy38 (mj. povídá, že pokud nevíte, k čemu to slouží, asi to nepotřebujete :-) Netvrdím, že neexistuje jiné přesnější pojmenování nebo slang.

Pavel Prudký
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 11

7 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nástavec na brokovnici k vyrážení dveří


Explanation:
Účelem použití je vyrážení dveří. Pouze v jednom z obou uvedených případů jde o nástavec na hlaveň. Ve druhém se zařízení instaluje pod hlaveň a má samostatné (tři) náboje.

jarda
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search