Flameless Ration Heater

Czech translation: jednorázový ohřívač jídla

12:34 Aug 2, 2018
English to Czech translations [PRO]
Other
English term or phrase: Flameless Ration Heater
Individual Flameless Ration Heater
Tear the flameless ration heater bag open at notch at top of bag.
Martin Maděryč
Czech Republic
Czech translation:jednorázový ohřívač jídla
Explanation:
Bývá součástí balení s hotovými porcemi jídel (tj. ration) a slouží k jednorázovému ohřátí dané porce jídla.
Obsahuje práškový kov a reakce se spouští přídavkem vody.
https://en.wikipedia.org/wiki/Flameless_ration_heater
Tzv. chemické ohřívače (rukou, nohou, čehokoliv) mají formu uzavřeného polštářku a jsou opakovaně použitelné, protože fungují na principu krystalizace podchlazeného roztoku octanu sodného.
https://blog.wuwej.net/2007/12/25/jak-funguje-samoohrivaci-p...
Selected response from:

Jiri Farkac
Czech Republic
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5chemický ohřívač
Pavel Prudký
3jednorázový ohřívač jídla
Jiri Farkac


  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
flameless ration heater
chemický ohřívač


Explanation:
potravin

--------------------------------------------------
Note added at 31 mins (2018-08-02 13:05:43 GMT)
--------------------------------------------------

např. zde: https://www.army-shop.cz/produkty/ohrivace---zapalovace/tele...

Pavel Prudký
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 86
Notes to answerer
Asker: Děkuji za odpověď.


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
flameless ration heater
jednorázový ohřívač jídla


Explanation:
Bývá součástí balení s hotovými porcemi jídel (tj. ration) a slouží k jednorázovému ohřátí dané porce jídla.
Obsahuje práškový kov a reakce se spouští přídavkem vody.
https://en.wikipedia.org/wiki/Flameless_ration_heater
Tzv. chemické ohřívače (rukou, nohou, čehokoliv) mají formu uzavřeného polštářku a jsou opakovaně použitelné, protože fungují na principu krystalizace podchlazeného roztoku octanu sodného.
https://blog.wuwej.net/2007/12/25/jak-funguje-samoohrivaci-p...


Jiri Farkac
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 11
Notes to answerer
Asker: Děkuji za odpověď.





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search