bulkhead elbow

Czech translation: spojka úhlová

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:bulkhead elbow
Czech translation:spojka úhlová
Entered by: Jan Kolbaba

07:31 Jul 4, 2006
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Paper / Paper Manufacturing / Paper Machine
English term or phrase: bulkhead elbow
No more text.
Radoslava Peterson
spojka úhlová
Explanation:
zde je náhled o co se vlastně jedná (č.9) http://www.tpub.com/content/gasturbinegenerators/TM-55-2835-...

a zde název:
http://vltava2000.cz/shops/6834/images/SPOJKY ÚHLOVÉ - PRŮCH...

pak se specifikuje zda "nastavitelné" či "průchozí" atd.
Selected response from:

Jan Kolbaba
Czech Republic
Grading comment
Dekuji.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1oblouk přepážky
Tupy Jaroslav
4 +1spojka úhlová
Jan Kolbaba


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
spojka úhlová


Explanation:
zde je náhled o co se vlastně jedná (č.9) http://www.tpub.com/content/gasturbinegenerators/TM-55-2835-...

a zde název:
http://vltava2000.cz/shops/6834/images/SPOJKY ÚHLOVÉ - PRŮCH...

pak se specifikuje zda "nastavitelné" či "průchozí" atd.

Jan Kolbaba
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 24
Grading comment
Dekuji.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pavel Blann: bez kontextu je vše dobře i špatně zároveň ;) // tento návrh může potvrdit či vyvrátit pouze švédský výrobce onoho papírenského stroje, nikoli internet. // viz např. www.proz.com/kudoz/1292131
11 hrs
  -> Jistě máte pravdu, zde se ale jedná o jistou součást, kdy zadanim do vyhledavace zjistite, že se jedna stále o jednu vec. Pak jen stačí najít ekvivalent. Bohatý kontext to za vás neudělá :-)

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
oblouk přepážky


Explanation:
konstrukční přepážka má oblouk zakřivení

Tupy Jaroslav
Native speaker of: Native in CzechCzech

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pavel Blann: bez kontextu je vše dobře i špatně zároveň ;)
8 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search