Black Out - v tomto kontextu

Czech translation: přerušení dodávky / výpadek proudu

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Black Out - v tomto kontextu
Czech translation:přerušení dodávky / výpadek proudu
Entered by: Jiri Lonsky

15:03 Dec 17, 2012
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Petroleum Eng/Sci / Zařízení pro vrtné pl
English term or phrase: Black Out - v tomto kontextu
Kontext bohužel opět v němčině:


Ein Schalter mit der Bezeichnung BLACK OUT befindet sich im POWER CONTROL ROOM in der Schaltschranktür PLC I/O.
Weiterhin kann die BLACK OUT Steuerung durch Betätigen des abgedeckten Schlagtasters an der Container Stirnseite ausgelöst werden.
Es können weitere Schalter in das System eingebunden werden.
BLACKOUT Schalter BLACKOUT Schlagtaster
(PLC I/O Schaltschrank) (Container außen)
Das Rücksetzen der BLACKOUT Steuerung erfolgt am Schaltschrank PLC I/O durch Betätigen des Tasters BLACK OUT RESET.

Moc děkuji za Vaši pomoc!
Edita Pacovska
Czech Republic
přerušení dodávky / výpadek proudu
Explanation:
Selected response from:

Jiri Lonsky
Czech Republic
Grading comment
Perfektní, moc děkuji!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1přerušení dodávky / výpadek proudu
Jiri Lonsky
4přerušení dodávky napětí/výpadek sítě
Matej Klimes
3 -1blackout
Pavel Slama


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
black out - v tomto kontextu
přerušení dodávky napětí/výpadek sítě


Explanation:
Black out je přesně tohle, když vypnou proud, to tlačítko/vypínač bude ovládat/zapínat nějaké systémy které se v tom případě používají .... to už musíte doplnit z kontextu...

Jinak black out button je taky tlačítko v letadlech a na jiných strojích určené k zapnutí nějakého autopilota nebo jiného záchranného mechanismu když obsluha omdlívá (od přetížení atd. = měla to už Ju-87 Stuka, k tomu bude jistě v němčině dost informací...), ale podle té němčiny okolo to tady bude spíše to první, viz výše..

Matej Klimes
Native speaker of: Native in CzechCzech, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Jiri Lonsky: Je zvykem hovořit o dodávce proudu, nikoli napětí.
31 mins

39 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
black out - v tomto kontextu
přerušení dodávky / výpadek proudu


Explanation:


Jiri Lonsky
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 24
Grading comment
Perfektní, moc děkuji!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maros Podstupka
1 hr
  -> Děkuji

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
black out - v tomto kontextu
blackout


Explanation:
V tomto kontextu nepřekládat, neb se užívá anglické slovo.
(význam viz Matěj a Jiří)
PS. V angličtině píšeme dohromady (zvlášť jen jako sloveso)
PPS. Další význam: zatemnění za války


    Reference: http://ekonomika.idnes.cz/pres-cesko-tece-prilis-mnoho-elekt...
Pavel Slama
United Kingdom
Native speaker of: Native in CzechCzech

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Pavel Prudký: český uživatel, který neumí anglicky, by tomu určitě nerozuměl
1 day 18 hrs
  -> v novinách se to běžně používá




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search