Full Color: Number of doubleLetter pages

Czech translation: plnobarevný tisk: počet stran ve formátu "tabloid"/"ANSI B" ("tabloid"/"double letter"; 11×17 in)

06:20 Jun 30, 2020
English to Czech translations [PRO]
Printing & Publishing
English term or phrase: Full Color: Number of doubleLetter pages
Dobrý den, poradíte mi s překladem výrazu " doubleLetter" v tomto kontextu? Jedná se o plnobarevný tisk na multifunkční tiskárně.
Děkuji, Marek
marek tesina
Czech Republic
Czech translation:plnobarevný tisk: počet stran ve formátu "tabloid"/"ANSI B" ("tabloid"/"double letter"; 11×17 in)
Explanation:
Není to A3 (A3 má rozměry 297 x 420 mm)
Double letter format = ANSI B = 27,94 cm x 43,18 cm

https://books.google.cz/books?id=IZHlvePWI0gC&pg=PA50&lpg=PA...
https://www.tiskem.cz/poradna/formaty-papiru-vizitek-a-billb...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2020-06-30 07:25:33 GMT)
--------------------------------------------------

https://www.convertworld.com/cs/format-papiru/ansi-b-tabloid...
Selected response from:

Igor BURAK
Slovakia
Grading comment
Děkuji za pomoc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1plnobarevný tisk: počet stran ve formátu "tabloid"/"ANSI B" ("tabloid"/"double letter"; 11×17 in)
Igor BURAK
4Double Letter / A3
Jan Nieboras


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
full color: number of doubleletter pages
Double Letter / A3


Explanation:
Řekl bych, že v tomto případě jde o formát papíru A3, v US se používá "Double Letter" (nebo jiné složeniny jako double-Letter apod.) - viz např. https://bit.ly/31so7P9. Stoprocentně jistý si nejsem, ale hledal bych tímto směrem.

Example sentence(s):
  • Standardized double-Letter size.

    https://bit.ly/31so7P9
    https://bit.ly/38c2JPH
Jan Nieboras
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
full color: number of doubleletter pages
plnobarevný tisk: počet stran ve formátu "tabloid"/"ANSI B" ("tabloid"/"double letter"; 11×17 in)


Explanation:
Není to A3 (A3 má rozměry 297 x 420 mm)
Double letter format = ANSI B = 27,94 cm x 43,18 cm

https://books.google.cz/books?id=IZHlvePWI0gC&pg=PA50&lpg=PA...
https://www.tiskem.cz/poradna/formaty-papiru-vizitek-a-billb...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2020-06-30 07:25:33 GMT)
--------------------------------------------------

https://www.convertworld.com/cs/format-papiru/ansi-b-tabloid...

Igor BURAK
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 29
Grading comment
Děkuji za pomoc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jan Nieboras: Souhlasím, nenapsal jsem to jasně. Nejde přímo o A3.
5 mins
  -> Děkuji.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search