On-deck, tug and barge shipments

Czech translation: palubní bárkové systémy

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:On-deck, tug and barge shipments
Czech translation:palubní bárkové systémy
Entered by: Ales Horak

11:11 Nov 8, 2013
English to Czech translations [PRO]
Marketing - Retail
English term or phrase: On-deck, tug and barge shipments
tug & barge se na webu vyskytuje často dohromady

díky
Ales Horak
Czech Republic
palubní bárkové systémy
Explanation:
palubní, že není náklad v podpalubí, ale na palubě, volně ložený nebo paletizovaný, a tug je nosič bárky nebo lichteru (barge)...
http://www.miras.cz/seminarky/logistika/manipulacni-prepravn...
Selected response from:

Dalibor Uhlik
Czech Republic
Grading comment
díky
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1palubní bárkové systémy
Dalibor Uhlik
3ucelené lodní zásilky
Markéta Vilhelmová
2přeprava pomocí vlečné sestavy (nákladních lodí) tažené vlečným remorkérem
Ondřej Píša


Discussion entries: 11





  

Answers


43 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
on-deck, tug and barge shipments
přeprava pomocí vlečné sestavy (nákladních lodí) tažené vlečným remorkérem


Explanation:
tug and barge je zřejmě vlečná sestava nějakých plavidel, které táhne nějaká tažná loď

Ondřej Píša
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 8

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
on-deck, tug and barge shipments
ucelené lodní zásilky


Explanation:
Tug je remorkér (tažné plavidlo, může sloužit i k přetahování jiných plavidel v přístavu), barge je vlečné plavidlo. Mám pocit, že mají na mysli ucelené zásilky, tedy že zákazník si objedná přepravu již naloženého vlečného plavidla. Bohužel mě nenapadá, u koho to ověřit.


    Reference: http://www.slovnikdopravy.cz/list.php?termq=tug&s.x=-716&s.y...
Markéta Vilhelmová
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
on-deck, tug and barge shipments
palubní bárkové systémy


Explanation:
palubní, že není náklad v podpalubí, ale na palubě, volně ložený nebo paletizovaný, a tug je nosič bárky nebo lichteru (barge)...
http://www.miras.cz/seminarky/logistika/manipulacni-prepravn...

Dalibor Uhlik
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 28
Grading comment
díky

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Josef Šoltes
18 days
  -> díky




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search