one-stop destination (to a curated selection)

Czech translation: pečlivě vybrané zvýhodněné nabídky - vše na jednom místě

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:one-stop destination (to a curated selection)
Czech translation:pečlivě vybrané zvýhodněné nabídky - vše na jednom místě
Entered by: Ales Horak

09:02 Jun 20, 2014
English to Czech translations [PRO]
Bus/Financial - Retail / internetové obchody
English term or phrase: one-stop destination (to a curated selection)
one-stop destination (to a curated selection)
Stay up to date with the best deals in the US and Europe with our Shop Smart Ship Smart page.
Your one-stop destination to a curated selection of great shopping bargains.
Ship smart worldwide with XXX.

díky
Ales Horak
Czech Republic
pečlivě vybrané zvýhodněné nabídky - vše na jednom místě
Explanation:
Možná bude nutno trochu přehodit slovosled.

Pečlivě jsme pro vás vybrali ty/to nejlepší zlevněné položky/zboží - jinam už nemusíte.

... ty nejvýhodnější/nejúžasnější ceny / ty nejlepší slevy - již nemusíte hledat jinde.

Apod.
Selected response from:

Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI
Czech Republic
Grading comment
děkuji i ostatním
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1pečlivě vybrané zvýhodněné nabídky - vše na jednom místě
Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI
3na jednom místě s dokonalým výběrem
rosim
3Místo s přímým přístupem (k pečlivě provedenému výběru)
Petr Kedzior


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Místo s přímým přístupem (k pečlivě provedenému výběru)


Explanation:
tak tomu rozumím... jako že není třeba chodit nikam jinam

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2014-06-20 09:13:33 GMT)
--------------------------------------------------

Stránky s přímým přístupem apod.

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2014-06-20 09:15:02 GMT)
--------------------------------------------------

... odkud máte přímý přístup...

a podobně, třeba někdo vymyslí elegantnější variantu.

Petr Kedzior
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 20

14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
pečlivě vybrané zvýhodněné nabídky - vše na jednom místě


Explanation:
Možná bude nutno trochu přehodit slovosled.

Pečlivě jsme pro vás vybrali ty/to nejlepší zlevněné položky/zboží - jinam už nemusíte.

... ty nejvýhodnější/nejúžasnější ceny / ty nejlepší slevy - již nemusíte hledat jinde.

Apod.

Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 12
Grading comment
děkuji i ostatním
Notes to answerer
Asker: super, díky!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pavel Slama
3 hrs

34 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
na jednom místě s dokonalým výběrem


Explanation:
...
("Curated" sounds as if they are trying to give the impression that the products in question are works of art. )

rosim
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Pavel Slama: Souhlasím, zní to tak, ale když to přeložíte slovem “dokonalý”, tak není jesné, jestli ten výběr není prostě jenom obrovský. Můj názor.
2 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search