fall arrester with self-locking karabiner hook

Czech translation: zachycovač pádu s karabinou s automatickou pojistkou zámku

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:fall arrester with self-locking karabiner hook
Czech translation:zachycovač pádu s karabinou s automatickou pojistkou zámku
Entered by: marek tesina

12:43 Sep 8, 2013
English to Czech translations [PRO]
Safety
English term or phrase: fall arrester with self-locking karabiner hook
jedná se o zachytávač pádu, jen nevím, jak dát ten typ karabiny – druhým typem je "fall arrester with bolted karabiner hooks". Tyto dva termíny zadám jako oddělené dotazy. Děkuji za pomoc.
marek tesina
Czech Republic
zachycovač pádu s karabinou s automatickou pojistkou
Explanation:
zde vše o karabinách :)
mnohé platí samozřejmě i pro "work at height" http://www.horolezeckametodika.cz/horolezectvi/vystroj-a-vyz...
Selected response from:

Jitka Komarkova (Mgr.)
Czech Republic
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4zachycovač pádu s karabinou s automatickou pojistkou
Jitka Komarkova (Mgr.)
3zastavovač pádu s karabinou s automatickou pojistkou
jankaisler
3tlumič pádu se samočinně jištěným karabinovým hákem
rosim
3zachycovač pádu s karabinovým hákem s pojistkou
Ales Horak


  

Answers


58 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zachycovač pádu s karabinovým hákem s pojistkou


Explanation:
možná je to toto? má to hodně výskytů

https://www.google.cz/search?num=100&safe=off&client=opera&q...

Ales Horak
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tlumič pádu se samočinně jištěným karabinovým hákem


Explanation:
ale mohl by to být také "zachycovací systém", jehož je tlumič pádu součástí, možná i celý "ochranný postroj k zabezpečení proti pádu"...

--------------------------------------------------
Note added at 2 h (2013-09-08 15:04:59 GMT)
--------------------------------------------------

sám bych ale místo karabinového háku použil jen karabinu

rosim
Native speaker of: Native in CzechCzech

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zastavovač pádu s karabinou s automatickou pojistkou


Explanation:
"Twist-lock: Have a security sleeve which must be manually rotated to disengage, but which springs closed automatically upon release. They offer the advantage of re-engaging without additional user input, but being spring-loaded are prone to both spring fatigue and their more complex mechanisms becoming balky from dirt, ice, or other contamination. They are also difficult to engage one-handed and with gloves on."
"Zámky na karabinách mohou být klasické háčkové (zobáčkové), tvaru Key Lock (klíčová dírka) případně další. Pojistky zámku bývají šroubovací nebo "automatické" (bajonet)."


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Carabiner
    Reference: http://cs.wikipedia.org/wiki/Karabina
jankaisler
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 4

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zachycovač pádu s karabinou s automatickou pojistkou


Explanation:
zde vše o karabinách :)
mnohé platí samozřejmě i pro "work at height" http://www.horolezeckametodika.cz/horolezectvi/vystroj-a-vyz...

Jitka Komarkova (Mgr.)
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search