metric (report)

Czech translation: (přehled) ukazatelů

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:metric (report)
Czech translation:(přehled) ukazatelů
Entered by: Zuzana Jurková

12:41 Oct 28, 2013
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Safety
English term or phrase: metric (report)
Managers are responsible for:
- Only desktop quality review of tools.
- Only review and communication of LPS metric reports.
- Everything a supervisor is responsible for, except uses a different LPS agenda for their monthly meeting, and completes activities at a different frequency.
- Weekly interviews with workers in their office to Verification and Validation tool process.
Zuzana Jurková
Italy
(přehled) ukazatelů
Explanation:
někdy i říkají normálně metrika -ale většinou se tím myslí nástroje, kterými lze měřit byznys, tj. ukazatele
Selected response from:

Pavel Prudký
Grading comment
Díky, byl jste rychlejší ;-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4sledovaný "měřák"/indikátor/ukazatel, sledovaná hodnota/míra/metrika
Václav Pinkava
3(přehled) ukazatelů
Pavel Prudký
3(výpis) měření
Pavel Slama


Discussion entries: 5





  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(výpis) měření


Explanation:
x

--------------------------------------------------
Note added at 28 mins (2013-10-28 13:10:15 GMT)
--------------------------------------------------

záleží na vaší terminologii

Pavel Slama
United Kingdom
Native speaker of: Native in CzechCzech

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(přehled) ukazatelů


Explanation:
někdy i říkají normálně metrika -ale většinou se tím myslí nástroje, kterými lze měřit byznys, tj. ukazatele

Pavel Prudký
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 20
Grading comment
Díky, byl jste rychlejší ;-)

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sledovaný "měřák"/indikátor/ukazatel, sledovaná hodnota/míra/metrika


Explanation:
Lidová tvořivost platí i v české manažerské hantýrce. Metric se hovorově shazuje jako "měřák". Podobnost s původním slovem metric vede ke slovu metrika.
Nejvíce suše a věcně, zdvořile je to sledovaný/měřený indikátor či ukazatel.
Hojně se používá při sledování chodu podniku a stavu projektů (řečí čísel), nebo hodnocení výkonnost zaměstnanců.

Example sentence(s):
  • Tento indikátor jste splnil. Další metriky vám však dělají potíže.
  • (Dejte pokoj s těmi měřáky. Co metrika, to semetrika.)

    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Performance_metric
    Reference: http://searchcrm.techtarget.com/definition/business-metric
Václav Pinkava
United Kingdom
Native speaker of: Native in CzechCzech, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Pavel Prudký: Tazatel asi nečeká přehršlí možností (Vy byste to chtěl?). Prostě dejte, co byste dal sám za sebe.
31 mins
  -> Máte pravdu, pokud jste tazatelem. Já bych to chtěl, a vybral bych si, dle širšího kontextu, klienta. Tady je možností vícero. Já vždycky rozverně říkám v prezentacích měřáky, v písemné formě používám "sledované ukazatele", (jako například EBITDA...).

neutral  rosim: myslím, že ode dneška držíte rekord v počtu odpovědí jedním vrzem
1 hr
  -> to beru :) Ne vždy je jen jedna správná odpověď. Například CZ->EN, "svoboda" ...




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search