Point of work risk assessment

Czech translation: posouzení rizik pracovní činnosti / pracovního úkolu

23:30 Jul 16, 2014
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Safety
English term or phrase: Point of work risk assessment
Jedná se o typ posouzení rizik, které musí zaměstnanci vykonat v rámci dodržení bezpečnosti práce. Nevím ale, jaký je správný český termín. Děkuji!
Marta Strnadova
United Kingdom
Czech translation:posouzení rizik pracovní činnosti / pracovního úkolu
Explanation:
jedná se o komplexní posouzení rizik před samotným zahájením práce a kontrolu, že je vše v pořádku,
zahrnuje nejen vybavení pracovníků OOPP, bezpečnost vybrané metody práce vzhledem k prostředí, ale také stav prostředí jako takového
formulář obvykle zahrnuje co nejvíce prvků, aby si pracovníci uvědomili případná rizika a mohli uplatnit náležitá opatření

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2014-07-17 07:04:53 GMT)
--------------------------------------------------

např. zde
https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd...
Selected response from:

Jitka Komarkova (Mgr.)
Czech Republic
Grading comment
Děkuji!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2posouzení rizik pracovní činnosti / pracovního úkolu
Jitka Komarkova (Mgr.)
4účel hodnocení rizika práce/pracovní činnosti
Ivan Šimerka
2ucel / polozka zhodnoceni rizika
Auree Kamga


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
point of work risk assessment
ucel / polozka zhodnoceni rizika


Explanation:
Chybi kontext, bud to muze byt

ucel zhodnoceni rizika

nebo

polozka zhodnoceni rizika

nebo neco jineho :).

Auree Kamga
United States
Native speaker of: Native in FrenchFrench

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
point of work risk assessment
účel hodnocení rizika práce/pracovní činnosti


Explanation:
*

Ivan Šimerka
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
point of work risk assessment
posouzení rizik pracovní činnosti / pracovního úkolu


Explanation:
jedná se o komplexní posouzení rizik před samotným zahájením práce a kontrolu, že je vše v pořádku,
zahrnuje nejen vybavení pracovníků OOPP, bezpečnost vybrané metody práce vzhledem k prostředí, ale také stav prostředí jako takového
formulář obvykle zahrnuje co nejvíce prvků, aby si pracovníci uvědomili případná rizika a mohli uplatnit náležitá opatření

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2014-07-17 07:04:53 GMT)
--------------------------------------------------

např. zde
https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd...


Jitka Komarkova (Mgr.)
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 8
Grading comment
Děkuji!
Notes to answerer
Asker: Moc děkuji! Opravdu vyčerpávající!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Hana Stosova: Naprosto vyčerpávající odpověď.
1 hr
  -> Děkuji Vám, Hanko! Ono to posouzení může být opravdu vyčerpávající, že! :)

agree  Stuart Hoskins: yes, should be point-of-work (literally "hodnocení rizik na pracovišti")
3 hrs
  -> Thank you, Stuart! I actually use "pracovní činnosti" as the assessment includes also issues not directly related with the place but rather with the task itself.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search