vulcan phalanx weapons systems

Czech translation: čtyři zbraňové systémy Vulcan Phalanx

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:vulcan phalanx weapons systems
Czech translation:čtyři zbraňové systémy Vulcan Phalanx
Entered by: Klara Muscha (X)

13:41 Apr 27, 2005
English to Czech translations [PRO]
Ships, Sailing, Maritime
English term or phrase: vulcan phalanx weapons systems
Jedna se o brozuru, vydanou americkym pamatnikem valecnych lodi z druhe svetove valky a v popisu jedne lodi bylo mimo jine take:

air defence : four vulcan phalanx weapons systems

displacement 58 tones fully loaded and 45 tones unloaded: objem nebo vytlak lodi?

kdz mozno potrebovala bych pro tyto slova take nemecky vyraz
Klara Muscha (X)
čtyři zbraňové systémy Vulcan Phalanx
Explanation:
protiletecká obrana: čtyři zbraňové systémy Vulcan Phalanx


protiletecká obrana = bráni-li se loď leteckému útoku (což je tento případ)

letecká obrana = chrání-li naopak letadla konvoj lodí nebo osamocenou loď

--------------------------------------------------
Note added at 2 days 16 hrs 12 mins (2005-04-30 05:54:33 GMT)
--------------------------------------------------

Displacement = výtlak (zapomněl jsem)
Selected response from:

Nuru
Grading comment
:o) diky moc!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5čtyři zbraňové systémy Vulcan Phalanx
Nuru
4letecká obrana: čtyři systémy děl Vulcan Phalanx
Jana DeMilt


  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
letecká obrana: čtyři systémy děl Vulcan Phalanx


Explanation:
"Vulcan" a "Phalanx" jsou typové názvy; budou tedy v češtině i němčině stejné jako v angličtině. "Displacement" je výtlak (viz Merriam-Webster Online Dictionary).


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/M61_Vulcan
    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Phalanx_weapon_system
Jana DeMilt
Native speaker of: Native in CzechCzech

2 days 16 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
čtyři zbraňové systémy Vulcan Phalanx


Explanation:
protiletecká obrana: čtyři zbraňové systémy Vulcan Phalanx


protiletecká obrana = bráni-li se loď leteckému útoku (což je tento případ)

letecká obrana = chrání-li naopak letadla konvoj lodí nebo osamocenou loď

--------------------------------------------------
Note added at 2 days 16 hrs 12 mins (2005-04-30 05:54:33 GMT)
--------------------------------------------------

Displacement = výtlak (zapomněl jsem)


    Reference: http://military.cz/usa/navy/weapons/phalanx/phalanx.htm
Nuru
PRO pts in category: 4
Grading comment
:o) diky moc!!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search