..., arming pockets for contemporary life.

Danish translation: udstyr i lommestørrelse til en moderne livsstil

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:..., arming pockets for contemporary life.
Danish translation:udstyr i lommestørrelse til en moderne livsstil
Entered by: Pernille Chapman

13:57 Jan 17, 2007
English to Danish translations [PRO]
Marketing - Advertising / Public Relations / Brochure text
English term or phrase: ..., arming pockets for contemporary life.
Der er tale om den indledende tekst i en brochure for sådan noget smart folde-sammen-værktøj af forskellige typer. Jeg mangler nogle idéer til at gøre sætningen mundret og reklame-agtig at høre på. Den fulde sætning lyder: "Sleek, clever, quality tools; arming pockets for contemporary life." Nogle idéer??
Mette Kragholm (X)
udstyr i lommestørrelse til en moderne livsstil
Explanation:
Just an idea based on previous suggestions...Perhaps re-write it even further:...værktøj i lommestørrelse; så er du udstyret til...
Selected response from:

Pernille Chapman
United Kingdom
Grading comment
Jeg syntes at denne passede bedst ind i sammenhængen og tonen...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4udstyr i lommestørrelse til en moderne livsstil
Pernille Chapman
3.. , et lommeværktøj til moderne lifsstil.
Birthe Omark
1lomme-udrustning til det moderne liv
Diarmuid Kennan


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
lomme-udrustning til det moderne liv


Explanation:
from a non-native speaker

Diarmuid Kennan
Ireland
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4

21 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
.. , et lommeværktøj til moderne lifsstil.


Explanation:
Kunne være en lidt mere mundret variant til det tidligere forslag

--------------------------------------------------
Note added at 21 hrs (2007-01-18 11:28:55 GMT)
--------------------------------------------------

Undskyld .. korrektion

. et lommeværktøj til moderne livsstil.

Birthe Omark
Denmark
Works in field
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in category: 4

1 day 4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
udstyr i lommestørrelse til en moderne livsstil


Explanation:
Just an idea based on previous suggestions...Perhaps re-write it even further:...værktøj i lommestørrelse; så er du udstyret til...

Pernille Chapman
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Jeg syntes at denne passede bedst ind i sammenhængen og tonen...




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search