puddle lights

Danish translation: Indstigningslys

17:40 Jul 9, 2008
English to Danish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: puddle lights
Kontekst:
Front and rear courtesy lights, boot and puddle lights

Denne og foregående spørgsmål angår britisk engelsk.
Jørgen Madsen
Danish translation:Indstigningslys
Explanation:
Jeg har oversat puddle lights til Nissan. Og jeg riger altid til dem, når der er tvivl eller flere muligheder. Hos Nissan hedder de indstigningslys. De sidder f.eks. nederst på døren eller på dørtrinet, eller på undersiden af sidespejlene, så man kan se, hvor man skal træde. Jeg fandt det også til Audi for lidt siden. Prøv at tjekke google.
Selected response from:

Poul Moller
Grading comment
Tak for svaret ;-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Indstigningslys
Poul Moller
3lysdioder
Lise Leavitt


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
lysdioder


Explanation:
http://ivaerksaetter.emu.dk/eud/elever/historier_ivaerksaett...
Kan monteres mange steder...jeg ville vælge at bruge lysdioder med (puddle lights) i parenteser
lysdioder (puddle lights)


Lise Leavitt
United States
Works in field
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in category: 8

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Indstigningslys


Explanation:
Jeg har oversat puddle lights til Nissan. Og jeg riger altid til dem, når der er tvivl eller flere muligheder. Hos Nissan hedder de indstigningslys. De sidder f.eks. nederst på døren eller på dørtrinet, eller på undersiden af sidespejlene, så man kan se, hvor man skal træde. Jeg fandt det også til Audi for lidt siden. Prøv at tjekke google.

Poul Moller
Specializes in field
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in category: 92
Grading comment
Tak for svaret ;-)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search