blanket order

Danish translation: generel bestilling el. ordre

16:23 Jan 8, 2003
English to Danish translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: blanket order
Quote, order, invoice, blanket order, credit note...

Liste over termer/kommandoer til økonomistyringssystem
Annelise Bentzen
Denmark
Danish translation:generel bestilling el. ordre
Explanation:
Jeg synes ikke rigtigt ovenstående forslag træffer i plet.

Måske er der endog tale om en stående ordre.
Selected response from:

Yngve Roennike
Grading comment
Jeg synes, generel ordre passer bedst i konteksten. Tak.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5fællesbestilling
lone (X)
4massebestilling eller fællesbestilling
Suzanne Blangsted (X)
3generel bestilling el. ordre
Yngve Roennike


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
fællesbestilling


Explanation:
Håber det hjælper dig!


    x
lone (X)
Canada
Native speaker of: Danish
PRO pts in pair: 933

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
massebestilling eller fællesbestilling


Explanation:
masse stammer fra "mængde"
fælles stammer fra "sammen med"

Suzanne Blangsted (X)
Native speaker of: Native in DanishDanish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 2808

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
generel bestilling el. ordre


Explanation:
Jeg synes ikke rigtigt ovenstående forslag træffer i plet.

Måske er der endog tale om en stående ordre.

Yngve Roennike
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 25
Grading comment
Jeg synes, generel ordre passer bedst i konteksten. Tak.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search