In box

Danish translation: i boksen / i æsken

18:27 Aug 7, 2009
English to Danish translations [PRO]
Marketing - Computers (general) / Promotion mail
English term or phrase: In box
In box with our webcams as of 3rd September, it doesn´t get any easier than this for your customers.

I know that In box means indbakke...it just does not fit the content :(

TIA!
Lise Leavitt
United States
Danish translation:i boksen / i æsken
Explanation:
det er lidt vanskeligt at sige uden mere tekst, men jeg tror ikke det har noget at gøre med indbakke.
Selected response from:

Suzanne Blangsted (X)
Grading comment
Tak. Ja, det lyder korrekt...jeg manglede bare in 'the' box...men som Michael siger, drejer det sig om en medleveret software.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2i boksen / i æsken
Suzanne Blangsted (X)
4i kassen
Inga kalbak (X)


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
in box
i boksen / i æsken


Explanation:
det er lidt vanskeligt at sige uden mere tekst, men jeg tror ikke det har noget at gøre med indbakke.

Suzanne Blangsted (X)
Works in field
Native speaker of: Native in DanishDanish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Tak. Ja, det lyder korrekt...jeg manglede bare in 'the' box...men som Michael siger, drejer det sig om en medleveret software.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marie Halvorsen: Jeg ville også umiddelbart skrive "i æsken".
8 hrs
  -> tusind tak

agree  Michael J.H. Davies: Ja, jeg er enig - der er formentlig et eller andet (?), der bliver leveret "i æsken" sammen med firmaets webcams.
2 days 47 mins
  -> Tusind tak Michael

4 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
in box
i kassen


Explanation:
De fleste pakker bliver sendt i pap kasser eller aesker.
Det kommer an paa stoerrelsen om det er en kasse eller aeske.


--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2009-08-11 18:55:26 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

havde det vaeret eet ord "inbox" ville det vaere i relation til selve computoren og dens indhold.

Example sentence(s):
  • i kassen med vores webcam
  • inbox
Inga kalbak (X)
United States
Native speaker of: Native in DanishDanish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search