to tile

Danish translation: at arrangere (alle åbne vinduer)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:to tile
Danish translation:at arrangere (alle åbne vinduer)
Entered by: Birgit Holst

13:01 Jul 29, 2011
English to Danish translations [Non-PRO]
Computers (general) / Word 97
English term or phrase: to tile
I Word 97 findes der en funktion, der viser alle åbne dokumenter samtidig.
"...to tile all open document windows."
Hvad er det danske udtryk for dette?
Trine B (X)
at arrangere (alle åbne vinduer)
Explanation:
I min Word 2007 hedder det Arranger alle under fanen Vis

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2011-07-29 16:00:04 GMT)
--------------------------------------------------

Grunden til at det hedder tile er, at dokumenterne kan ligne fliser når de arrangeres og vises.

--------------------------------------------------
Note added at 2 days16 hrs (2011-08-01 05:20:00 GMT)
--------------------------------------------------

Grunden til at det hedder tile er, at dokumenterne kan ligne fliser når de arrangeres og vises.
Selected response from:

Birgit Holst
Denmark
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4at arrangere (alle åbne vinduer)
Birgit Holst
3tile
Jaap Gernaat


  

Answers


58 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tile


Explanation:
Måske kan du åbne Word og se hvilket udtryk der bruges på dansk.
I Office 2003 på engelsk er det, Window > Arrange All.
I Office 2007, er det View > Arrange All.



Jaap Gernaat
Native speaker of: Native in DutchDutch

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
at arrangere (alle åbne vinduer)


Explanation:
I min Word 2007 hedder det Arranger alle under fanen Vis

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2011-07-29 16:00:04 GMT)
--------------------------------------------------

Grunden til at det hedder tile er, at dokumenterne kan ligne fliser når de arrangeres og vises.

--------------------------------------------------
Note added at 2 days16 hrs (2011-08-01 05:20:00 GMT)
--------------------------------------------------

Grunden til at det hedder tile er, at dokumenterne kan ligne fliser når de arrangeres og vises.

Birgit Holst
Denmark
Specializes in field
Native speaker of: Danish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search