Channel Partners

Danish translation: distributionspartnere

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Channel Partners
Danish translation:distributionspartnere
Entered by: lone (X)

13:08 Nov 6, 2002
English to Danish translations [PRO]
Bus/Financial - Computers: Software / Software
English term or phrase: Channel Partners
...our website gives our Channel Partners and customers helpful information about some of the basic safety features...
lone (X)
Canada
distributionspartnere
Explanation:
Gad vide, om der er tale om distributionspartnere - det var min første indskydelse. Men det må fremgå af konteksten. Ellers kan det vel ikke være helt af vejen bare at bruge "partnere" som foreslået af Charlotte.
Selected response from:

Barbara Østergaard
Denmark
Grading comment
Mange tak til jer begge for svarene.
Distributionspartnere er bare perfekt. Tusind tak.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Partnere
Charlotte Langbeen
4distributionspartnere
Barbara Østergaard


  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Partnere


Explanation:
Se nedenstående link fra Cisco danske hjemmeside. Der henvises til channel partner programmet og i den videre tekst står der så bare partnere.

Du får lige et udsnit her:
Uanset om du leverer tjenester, løsninger eller en kombination af begge, tager Cisco din succes alvorlig. Målet for Cisco Channel Partner programmet er at hjælpe partnere med at udvikle en vedvarende virksomhedsmodel i et miljø under hurtig forandring, hvor kunderne efterspørger øget værdi af tjenester, fokuseret teknisk ekspertise og et højere serviceniveau.


    Reference: http://www.cisco.com/global/DK/unified_channels/channel_part...
Charlotte Langbeen
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in category: 11

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
distributionspartnere


Explanation:
Gad vide, om der er tale om distributionspartnere - det var min første indskydelse. Men det må fremgå af konteksten. Ellers kan det vel ikke være helt af vejen bare at bruge "partnere" som foreslået af Charlotte.

Barbara Østergaard
Denmark
Specializes in field
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Mange tak til jer begge for svarene.
Distributionspartnere er bare perfekt. Tusind tak.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search