Beat the clock

Danish translation: slå uret

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Beat the clock
Danish translation:slå uret
Entered by: Susanne Roelands

11:31 Oct 28, 2009
English to Danish translations [PRO]
Games / Video Games / Gaming / Casino
English term or phrase: Beat the clock
Beat the clock!
Susanne Roelands
Portugal
slå uret
Explanation:
Gul Diamant Tids Gemmer:
Når du prøver at slå uret på level 11 (PLANT FOOD), så gå til bonus? elevatoren. Start bonus runden og fald ned i det først hul efter kasserne og TNT. Dette vil tillade dig at starte 1 minut, 24 sekunder.
http://www.drazak.dk/default.asp?valg=1&GameID=4709&LangID=1

Sæt din hjerne på prøve med dette sjove, farverige kort spil, der matcher spillet. Match Me er et huskespil bestående af 6 rækker med 6 kort i alt 36 kort i alt byder på en vand-tema.
De 36 postkort er delt op i par, så der er 18 par sko i bunken.
Test dine evner og se om du kan slå uret og opdage alle 18 par før tiden løber ud..
http://brug-hovedet.degratisspil.dk/hukommelse/
Selected response from:

Anne Kjaer Iversen
Denmark
Grading comment
Tak.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1kæmp/spil/ræs mod uret
Jeanette Brammer
3 +1slå uret
Anne Kjaer Iversen
3kæmp mod tiden
Freelance DK


  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
beat the clock
slå uret


Explanation:
Gul Diamant Tids Gemmer:
Når du prøver at slå uret på level 11 (PLANT FOOD), så gå til bonus? elevatoren. Start bonus runden og fald ned i det først hul efter kasserne og TNT. Dette vil tillade dig at starte 1 minut, 24 sekunder.
http://www.drazak.dk/default.asp?valg=1&GameID=4709&LangID=1

Sæt din hjerne på prøve med dette sjove, farverige kort spil, der matcher spillet. Match Me er et huskespil bestående af 6 rækker med 6 kort i alt 36 kort i alt byder på en vand-tema.
De 36 postkort er delt op i par, så der er 18 par sko i bunken.
Test dine evner og se om du kan slå uret og opdage alle 18 par før tiden løber ud..
http://brug-hovedet.degratisspil.dk/hukommelse/

Anne Kjaer Iversen
Denmark
Works in field
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Tak.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Malberg
10 mins

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
beat the clock
kæmp/spil/ræs mod uret


Explanation:
Andre muligheder

Example sentence(s):
  • De højeste temperaturer nås med de spændende nye online modes for op til 16 spillere. Glem alt om at kæmpe mod uret; prøv i stedet at tage kampen op mod 15 ...

    Reference: http://dk.playstation.com/games-media/games/detail/item42669...
Jeanette Brammer
Works in field
Native speaker of: Danish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Malberg
3 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
beat the clock
kæmp mod tiden


Explanation:
andet forslag

Freelance DK
Denmark
Native speaker of: Danish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search