rootiful

Danish translation: skaber fylde

16:19 Mar 27, 2013
English to Danish translations [PRO]
General / Conversation / Greetings / Letters
English term or phrase: rootiful
rootiful styling powder
Jytte Crooks
Danish translation:skaber fylde
Explanation:
Dette er kun et gæt ud fra, hvad man ellers skriver om den slags.

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2013-03-27 21:47:37 GMT)
--------------------------------------------------

Ved ikke om dette hjælper. http://www.rebeccaproducts.com/root-lifter
Selected response from:

Annelise Brincker
Denmark
Grading comment
thank you very much
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
1Frydefyld
Bente_F
1masser af rødder
Suzanne Abel (X)
1skaber fylde
Annelise Brincker


Discussion entries: 5





  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
skaber fylde


Explanation:
Dette er kun et gæt ud fra, hvad man ellers skriver om den slags.

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2013-03-27 21:47:37 GMT)
--------------------------------------------------

Ved ikke om dette hjælper. http://www.rebeccaproducts.com/root-lifter

Annelise Brincker
Denmark
Works in field
Native speaker of: Danish
PRO pts in category: 4
Grading comment
thank you very much

2 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
masser af rødder


Explanation:
Jeg er enig med Christine, jeg tror det er et hjemmestrikket ord. Men hvis det har at gøre med fylde i hårrødderne, kan det måske oversættes med fokus på hårets fylde - (hår)rodmasse? Jeg ville godt se lidt mere af teksten...

--------------------------------------------------
Note added at 1 day2 hrs (2013-03-28 18:22:59 GMT)
--------------------------------------------------

Fra Suzanne: Jeg er vild benovet over al den viden der er om ordet rootiful med tilhørende links! Som amerikanerne siger, "you learn something every day..."

Suzanne Abel (X)
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in DanishDanish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 12

2 days 1 hr   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
Frydefyld


Explanation:
Et ordspil på frydefuld og fylde? - bare et indspark fra sidelinjen..

Bente_F
Denmark
Works in field
Native speaker of: Danish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search