Accounting Records Manager

Danish translation: regnskabsdirektør / regnskabschef

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Accounting Records Manager
Danish translation:regnskabsdirektør / regnskabschef
Entered by: Tina sejbjerg

06:26 Oct 9, 2018
English to Danish translations [PRO]
Human Resources / Job title
English term or phrase: Accounting Records Manager
Oct 2011 – Oct 2012 Accounting Records Manager, New York
Worked as a supervisor to staff of twelve finance department members.
Prepared budget and analyzed inventories, cost of goods, and general accounts.
Served as a liaison between the accounting staff and the external audit staff.
Tina sejbjerg
Netherlands
regnskabsdirektør / regnskabschef
Explanation:
regnskabsdirektør / regnskabschef

kilder:

Mærsk Mc-Kinney Møller: et personligt portræt af Danmarks største ...
https://books.google.com/books?isbn=8702099764 -
Thomas Larsen, ‎Finn Mortensen - 2010
I 1978 k Søderberg tilbudt jobbet som regnskabsdirektør hjemme på Kongens Nytorv, og da familien gerne ville tilbage til Danmark, takkede han ja. ”Det var ikke ...

Mærsk: Vi betaler milliarder i skat | Penge | DR
https://www.dr.dk/nyheder/.../maersk-vi-betaler-milliarder-i...
2 nov. 2011 - ... lande, og følger reglerne for skattebetaling i de lande, hvor vi gør forretning, siger Jesper Cramon, regnskabsdirektør i A.P. Møller - Mærsk.

SELSKABSMEDDELELSE A.P. Møller - Mærsk A/S – Ændring af ...
investor.maersk.com/.../5cc379bb-c4be-4a93-9f1e-09a9f710234...
Per Møller, regnskabsdirektør – telefon 3363 4313. København, den 5. februar 2009. Side 1 af 1. Selskabsmeddelelse – A.P. Møller - Mærsk A/S – Ændring af ...

Mærsk kigger på nye finansieringskilder Mærsk kigger på nye ...
https://maritimedanmark.dk/Mobil/?Id=5479
31 ago. 2009 - A.P. Møller-Mærsks regnskabsdirektør Per Møller stiller nu spørgsmålstegn ved, om bankernes villighed til at låne penge ud, nogensinde bliver ...

Pressemeddelelse - Danica Pension
https://www.danicapension.dk/da.../Ny_pensionsaftale_APM.pdf
Regnskabsdirektør Jesper Cramon fra A.P. Møller-Mærsk udtaler: "Vi er glade for den nye aftale, da den indebærer væsentligt forbedrede vilkår for vore man-.

LINE KEEFE HOLDING ApS - Cvr
https://datacvr.virk.dk/data/offentliggorelse?dl_ref...
Bestyrelse. Stephen David Keefe. Regnskabsdirektør. Fravalg af revision for det kommende regnskabsår. Det er fravalgt revision for regnskabsåret 2012 og frem ...

Økonomiansvarlig i Danmark - 625860 | Jobindex
https://www.jobindex.dk/vis-job/h625860
8 jul. 2016 - Med reference til selskabets regnskabsdirektør i Kristiansand, får du ansvaret for økonomifunktionen i Danmark, med ledelsesmæssigt ansvar ...

Direktøren hjalp Lublin | BT Nyheder - www.bt.dk
https://www.bt.dk/nyheder/direktoeren-hjalp-lublin
8 abr. 2000 - Regnskabsdirektør Finn Scheiby kom fredag sin PFA-chef, André Lublin til hjælp. Scheibys afhøring i PFA-sagen handlede primært om et ...

Lublin skal atter vidne - LIVE - Finans
https://finans.dk/artikel/ECE4243976/Lublin-skal-atter-vidne...
Det bekræfter Kurt Thorsens forsvarsadvokat Ebbe Mogensen. Men også PFAs regnskabsdirektør Finn Scheibye, PFAs informationschef Hans Jørgen Søes og ...

Bedømmelse af Regnskabschefens stilling i dag og i fremtiden ...
https://tidsskrift.dk/ledelseogerhvervsoekonomi/article/.../...
Regnskabsdirektør, civiløkonom W. Drenck. Der skabes dag for dag nye titler for beskæftigede i erhvervslivet. Dette skyldes dels en devaluering af titler i ...

Regnskabschef til Sund og Bælt - Sund og Bælt
https://sundogbaelt.dk/regnskabschef-til-sund-og-baelt-2/
Regnskabschef til Sund og Bælt. Sund & Bælt er en teknologidreven koncern, der opererer inden for etablering og drift/vedligehold af infrastruktur samt ...

Regnskabschef til Vejdirektoratet - Djøfs jobunivers
https://www.jobunivers.dk/.../regnskabschef-til-vejdirektora...
28 jun. 2018 - Alle detaljerne om Regnskabschef til Vejdirektoratet i Sjælland & øer, Storkøbenhavn, København samlet på en side.

Regnskabschef med øje for kvalitet og udvikling - VAM A/S
https://vam.dk/jobs/regnskabschef-oeje-kvalitet-udvikling/
Kan du holde styr på regnskab og sikre den daglige drift i en velfungerende økonomifunktion? Vi søger en dygtig kollega til at lede VAM A/S økonomifunktion på ...

Regnskabschef - Jysk Fynske Medier
www.jfmedier.dk/da/job/stillinger/økonomi/regnskabschef/
Regnskabschef. Da en af vores gode kollegaer har søgt nye udfordringer, søger vi nu en erfaren regnskabschef til hovedsædet i Vejle. Du bliver ...

Regnskabschef, People & Performance A/S | StepStone
https://www.stepstone.dk/jobannonce/304579/regnskabschef
29 ago. 2018 - Regnskabschef for BAUHAUS med ansvar for Danmark, Norge og Island. Er regnskabsdiciplinerne, optimering af processer for optimal ...

Regnskabschef, Itp Danmark A/S | StepStone
https://www.stepstone.dk/jobannonce/302620/regnskabschef
7 ago. 2018 - Regnskabschef. Vi søger en kompetent regnskabschef til vores voksende virksomhed. Med reference til CFO får du det overordnede ansvar for ...
Selected response from:

andres-larsen
Venezuela
Grading comment
Mange tak.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3bogholderichef eller -leder
Michael J.H. Davies
1regnskabsdirektør / regnskabschef
andres-larsen


  

Answers


8 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
accounting records manager
regnskabsdirektør / regnskabschef


Explanation:
regnskabsdirektør / regnskabschef

kilder:

Mærsk Mc-Kinney Møller: et personligt portræt af Danmarks største ...
https://books.google.com/books?isbn=8702099764 -
Thomas Larsen, ‎Finn Mortensen - 2010
I 1978 k Søderberg tilbudt jobbet som regnskabsdirektør hjemme på Kongens Nytorv, og da familien gerne ville tilbage til Danmark, takkede han ja. ”Det var ikke ...

Mærsk: Vi betaler milliarder i skat | Penge | DR
https://www.dr.dk/nyheder/.../maersk-vi-betaler-milliarder-i...
2 nov. 2011 - ... lande, og følger reglerne for skattebetaling i de lande, hvor vi gør forretning, siger Jesper Cramon, regnskabsdirektør i A.P. Møller - Mærsk.

SELSKABSMEDDELELSE A.P. Møller - Mærsk A/S – Ændring af ...
investor.maersk.com/.../5cc379bb-c4be-4a93-9f1e-09a9f710234...
Per Møller, regnskabsdirektør – telefon 3363 4313. København, den 5. februar 2009. Side 1 af 1. Selskabsmeddelelse – A.P. Møller - Mærsk A/S – Ændring af ...

Mærsk kigger på nye finansieringskilder Mærsk kigger på nye ...
https://maritimedanmark.dk/Mobil/?Id=5479
31 ago. 2009 - A.P. Møller-Mærsks regnskabsdirektør Per Møller stiller nu spørgsmålstegn ved, om bankernes villighed til at låne penge ud, nogensinde bliver ...

Pressemeddelelse - Danica Pension
https://www.danicapension.dk/da.../Ny_pensionsaftale_APM.pdf
Regnskabsdirektør Jesper Cramon fra A.P. Møller-Mærsk udtaler: "Vi er glade for den nye aftale, da den indebærer væsentligt forbedrede vilkår for vore man-.

LINE KEEFE HOLDING ApS - Cvr
https://datacvr.virk.dk/data/offentliggorelse?dl_ref...
Bestyrelse. Stephen David Keefe. Regnskabsdirektør. Fravalg af revision for det kommende regnskabsår. Det er fravalgt revision for regnskabsåret 2012 og frem ...

Økonomiansvarlig i Danmark - 625860 | Jobindex
https://www.jobindex.dk/vis-job/h625860
8 jul. 2016 - Med reference til selskabets regnskabsdirektør i Kristiansand, får du ansvaret for økonomifunktionen i Danmark, med ledelsesmæssigt ansvar ...

Direktøren hjalp Lublin | BT Nyheder - www.bt.dk
https://www.bt.dk/nyheder/direktoeren-hjalp-lublin
8 abr. 2000 - Regnskabsdirektør Finn Scheiby kom fredag sin PFA-chef, André Lublin til hjælp. Scheibys afhøring i PFA-sagen handlede primært om et ...

Lublin skal atter vidne - LIVE - Finans
https://finans.dk/artikel/ECE4243976/Lublin-skal-atter-vidne...
Det bekræfter Kurt Thorsens forsvarsadvokat Ebbe Mogensen. Men også PFAs regnskabsdirektør Finn Scheibye, PFAs informationschef Hans Jørgen Søes og ...

Bedømmelse af Regnskabschefens stilling i dag og i fremtiden ...
https://tidsskrift.dk/ledelseogerhvervsoekonomi/article/.../...
Regnskabsdirektør, civiløkonom W. Drenck. Der skabes dag for dag nye titler for beskæftigede i erhvervslivet. Dette skyldes dels en devaluering af titler i ...

Regnskabschef til Sund og Bælt - Sund og Bælt
https://sundogbaelt.dk/regnskabschef-til-sund-og-baelt-2/
Regnskabschef til Sund og Bælt. Sund & Bælt er en teknologidreven koncern, der opererer inden for etablering og drift/vedligehold af infrastruktur samt ...

Regnskabschef til Vejdirektoratet - Djøfs jobunivers
https://www.jobunivers.dk/.../regnskabschef-til-vejdirektora...
28 jun. 2018 - Alle detaljerne om Regnskabschef til Vejdirektoratet i Sjælland & øer, Storkøbenhavn, København samlet på en side.

Regnskabschef med øje for kvalitet og udvikling - VAM A/S
https://vam.dk/jobs/regnskabschef-oeje-kvalitet-udvikling/
Kan du holde styr på regnskab og sikre den daglige drift i en velfungerende økonomifunktion? Vi søger en dygtig kollega til at lede VAM A/S økonomifunktion på ...

Regnskabschef - Jysk Fynske Medier
www.jfmedier.dk/da/job/stillinger/økonomi/regnskabschef/
Regnskabschef. Da en af vores gode kollegaer har søgt nye udfordringer, søger vi nu en erfaren regnskabschef til hovedsædet i Vejle. Du bliver ...

Regnskabschef, People & Performance A/S | StepStone
https://www.stepstone.dk/jobannonce/304579/regnskabschef
29 ago. 2018 - Regnskabschef for BAUHAUS med ansvar for Danmark, Norge og Island. Er regnskabsdiciplinerne, optimering af processer for optimal ...

Regnskabschef, Itp Danmark A/S | StepStone
https://www.stepstone.dk/jobannonce/302620/regnskabschef
7 ago. 2018 - Regnskabschef. Vi søger en kompetent regnskabschef til vores voksende virksomhed. Med reference til CFO får du det overordnede ansvar for ...

andres-larsen
Venezuela
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 16
Grading comment
Mange tak.

1 day 1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
accounting records manager
bogholderichef eller -leder


Explanation:
- 'accounts' kan oversættes som 'bogholderi' på dansk;
- 'manager' kan oversættes som 'chef' eller 'leder' på dansk.

('records' kan oversættes som 'posteringer', men jeg mener ikke, at det behøver at være med i den danske jobtitel).



Example sentence(s):
  • Aktiv og udadvendt bogholderichef
  • Her er de 14 mest populære Bogholderichef-profiler i Copenhagen Area på LinkedIn

    https://politiken.dk/navne/foedselsdage/art5398222/Aktiv-og-udadvendt-bogholderichef
    https://dk.linkedin.com/userp/title/bogholderichef/copenhagen-area
Michael J.H. Davies
Denmark
Native speaker of: Native in DanishDanish, Native in EnglishEnglish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search